Kızlar bir erkek bir kizin yanından geçerken neden kornaya başar ki?

Arkadaşlar patronum her iş çıkışında ayaklarının yanından geçiyor geçerken bile koymaya basıp yüzünü bana dönüp gülümseyerek bakıp yolunu devam ediyor bazen o yolun ortasında bile yürüyorum bi bakıyorum biri kornaya basıyor yanıma dönüp bakıyorum kimiz diye meğerde iş yerimdeki patronum do düğümde bana bakıp gülümsüyor sonra hızlı gidiyor sizce neden öyle bir şey yapıyor

Kızlar bir erkek bir kizin yanından geçerken neden kornaya başar ki?
Cevapla