AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Abikusurabakmaçokgüldüm
1. Si yaşımız yakın 2. Si ise niye güldün. Benim de modum düşük, düşünceni söyle birlikte gülelim 😂
30 yaşındasın abi dedim nesi yakın bak snaa dede derim beni çıvdırtma
Yaşım yanlış be. Öylesine seçtim düzeltilmiyor
Ay tamam minnos
Saç diplerimi de okşa tam olsun
Ne münasebet
Minnoş olanı dizine yatırırsın saçlarını okşayıp seversin. Adı üstünde minnoş
Evet, adına Femcel deniyor.
Vardır bence
bazen evet
Bazen haricinde diğer anlarda takılmalık birini mi buluyorsun hemen yoksa isteğin mi olmuyor
ahahahah hiçbir şey yapmıyorum, o bazen zamanları da aşk istiyorum sadece...
Ama ne olursa olsun dm kutuların tıka basa selam naber gibi ya da saçma sapan mesajlarla doludur eminim hahaha
haahah hayır, öyle bile olsaydı bunun bana bir faydası olmazdı insan güvenebileceği birini arıyor dolu bir dm kutusu değil
Nasıl hayır. O zaman mesaj kutun tüm uygulamalarda kapalıdır. Resmi olmayan erkek profiline bile kadın olabilir ihtimali ile binlerce erkek yazıyor. Ben de güvenebileceğim birini arıyorum ve teslim olup bir bütün olup sadece onunla geri kalan günlerimi paylaşmak istiyorum. Kadın çok ama güvenip ruh ikizini bulmak anlaşabilmek çok başka bir şey. Aslında ben anlaşabileceğim diğer yarıma hasretim
burada kapalı zaten ama instagramda açık olmasına rağmen istek bile gelmiyo uzun zamandır 🤭 neyse buralardan aşk bulamam öyle bir beklentim de yok ama bana faydası dokunmayacak insanların selamı da çok umrumda değil. umarım o diğer yarını gerçekten bulursun
Nasıl Instagram açık olduğu halde erkekler yazmıyor. Cidden yüzünü merak ettim. Nasıl bi tipin var ki yazmıyorlar. Büyük ihtimalle kesin sevgilisi var diye dıştan öyle görünen güzel kız tipindensin
istekleri siliyordum, dediğim gibi şu an gelmiyor. çok aktif kullanmıyorum ama profil fotoğrafım var yani, 45 takipçim var diye olabilir aman bilmiyorum yazmamaları daha iyi benim için. nasıl tipim var bence iyi ya 🤝🏻
Kesinlikle başka bir iş var sende ya. Kız adıyla açılan ve ppye tuvalet kağıdı koyulan deneyi izlemişsindir belki. Nasıl mesajlar geliyor hayal edemezsin
shahahahua kırıcısın. ben sadece yakınlarımı takip ediyorum, insanların karşısına çıktığımı düşünmüyorum o yüzden öyledir
Pardon yanlış anladın. Kesinlikle sen çirkinsin o yüzden yazmıyorlar anlamında demedim ki. İnan bana takip ettiğin sayfanın ya da beğendiğin şeylerden bile bulup didik didik arayıp işi gücü bunları yapmak olan hemcinslerim var. Eminim görüyorlardır seni. Büyük ihtimalle aşırı güzelsindir. Bu kız bu güzellike boşta kalmaz diyip sevgilisi vardır gözüyle r yapıyorlardır
işteee çok aktif değilim takipçi sayım da az ama dediğim gibi birilerinin karşısına çok çıktığımı düşünmüyorum. aman boş ver oradan koca bulamazdım zaten
Hayat arkadaşı aranınca olan bir şey değil ya. İlk görüşte aşkla da olmuyor ya. Güzel yakışıklı bulsan bile kanı tatlı gelmese sohbet edemesen anlamı yok dış görüntünün
evet öyle zaten. şu an aramıyorum ama sosyal medyadan denk gelse de uzak dururum zaten onu demek istemiştim
Valla belli olmuyor o işler. Yüz yüze tanışıp vakit geçirdiklerim bozuk çıktı yanlış yaptı. O yüzden sosyal medya kesin kötüdür diyemiyorum. Her yerde iyi kötü var
iyi bakalımmmmm allah gönlümüze göre versin
Amin ama zor ya. Bilmiyorum
ayy deme deme bulan buluyor
Ben çıkarsız aşk istiyorum. Bulabileceğimi sanmıyorum. Herkesin amacı maddiyat ve konforlu hayat için karşı cinsten en iyi olanı seçmek
yani koşulsuz sevgiyi anne babamız bile vermiyor bazen. o yüzden kendimize uygun olabileceğini düşündüğümüz birini hayatına almak normal aslında, senin dediğini bulmak zor olabilir
Koşullu olarak, karşılıklı çıkarlar için biriyle evleneceksem hiç olmasın daha iyi. Benim ailem bi koşul ya da çıkar için beni doğurtmadı var etmedi okutmadı. Benim hayatım böyle, ailem böyle. Herkes ben gibi olmayabilir. Ama şunu iyi biliyorum aşk evlilik gibi konulara maddiyat ve çıkarlar giriyorsa onun sonu tepetaklak oluyor eninde sonunda
bilemiyorum böyle düşünecek kız yok denecek kadar az
Diğer kızlar zaten mantık evliliği yapıyorlar. Canım cicim ayı bitince krizler tartışmalar başlıyor
tipi, ailesi, karakteri, hayatı, mesleği, maaşı bana denk biriyle birlikte olmamda bir sakınca yok diye düşünüyorum ve böyle birini bile koşulsuz sevemem. niye seveyim yani?
Manevi şeyler tamam değerlendirilmeli seçim yapılmalı ama para ve maddi çıkarlar için seçim yapanların benim gözümde gvat ya da escorttan farkı yok. Çünkü onlar da para için bunu yapıyorlar
bu kadar ağır konuşmaya inan gerek yok. insan hayatını birleştireceği kişinin yaşam standartlarının iyi olmasını veya kendisine denk olmasını isteyebilir. sen tercih etmezsin ama esc ne demek ya
Sözlerim senin için değil o yüzden ağır olmasına gocunmamalısın tepki vermemelisin. Kendisine denk olanı isteyene sözüm yok. Zaten belirli bir noktaya gelmiş ve gelene kadar emek harcamış birinin dengini istemesi hakkı. Ama ailesinde göremediği imkanı istekleri karşıdan bekleyenlere delleniyorum ve aile evinde göremediği bilmediği şeyleri karşısındaki insanda görünce ya da o insanın bu sahip olduğu şeyler karşılığında içten pazarlığıyla hayatına alana sözlerim
anladım ama sana bir zararı yoksa takılma bence. kadınların böyle kriterleri olsun olmasın zengin erkekler görece çok da zengin olmayan kadınlarla birlikte oluyor zaten, alan memnun veren memnun. arsız istekler (altın, ev, araba) hariç kadınlar babasının evinde görmediği şeyleri kocasının evinde görmeyi hak ediyor bence öyle deme 😭 aman neyse ona göre birileriyle aşk yaşarız zaten 🤪
Ona göre biriyle aşk yaşanmıyor maalesef. İçten pazarlıkla gizli niyetle evlenip sonra cinayete kadar sürüklenen bir toplum evlilikler var. Ailesinin evinde ona sunulmayan hiçbir şeyi karşı cinsten bekleyemez bence hiç kimse. Görmeyi hak ediyor kısmına katılmıyorum. Hak etmesi için ortada bir emek çaba olmalı. Ailesi çabalamamış sunmamış, kendisi sahip olmak için çaba göstermemiş başarmamış, ee o zaman kim neyi hak ediyor. Hak denilen şeyin altında emek olur. Sana göre çok ciddi ve derin düşünüyor olabilirim ama bu düşünceler düşünülmeden evlenildiği için 2024 yılında 184 bin küsür boşanma oldu. Eş cinayet sayılarını söylemiyorum bile…
maşallah baya olmuş. çok derin düşünüyorsun aşk bu kadar stratejiyi kaldırmaz zaten. sosyolog değiliz cinayet harici kısım kimseyi bağlamamalı. sen de bu gidişle zor yani
Bağlamamalı diyorsun ama evlendikten sonra bambaşka bir yüzü çıkan eşe denk gelmezsin umarım. Kendi benliğinden emin olduğu kadar emin olup güvenip evlendikten sonra bambaşka yüzü çıkan ve karşı cins tarafından eş cinayetine kurban giden kişiler var. Hepsinin temelinde uyuşmamazlık yatıyor. O uyuşmamazlık da, içten kimseye söylenmeyen gizli çıkarlara hesaplara dayanıyor. Sosyolog değiliz ama basit bir niyet farkı, can da alabilir musmutlu bir ömür de sunabilir
umarım herkes olduğu gibidir. sevgilim olmadı ama birinin anlık değişimine şahit oldum, o kişi kocam olmadığı için çok umrumda da olmadı açıkçası bu yüzden erkekleri müthiş derecede tanımıyorum bir şey diyemeyeceğim... konu biraz bağlamından koptu. genel olarak insanların sahip olmadığı şeyler, daha eşi olmamış kişilerde olduğu için de o kişiyi seçebilir para gibi. ben seçer miyim hayır ama karşı taraf buna razı oluyor zaten. iyi dileklerde de bulunduk yapacak bir şey yok anlık olarak 🤝🏻
Dolu
Nasıl dolu? En kötü çirkin kadının bile dm kutusunda abazalar var. Bir kadının erkek hasreti çekme ihtimali yok. Al sana vajina dediğin an yok diyen erkek milyarda bir falandır
Olabilir
Olanlar 25 üstü evde kaldım korkusu olanlar bence
Muhtemelen
Allah yaşı geçti diye evlenmek için yanaşanlardan korusun bizleri. Kendi çıkarları için bizi tercih edenler uzak olsun