sanki anasına sövdük sanki küfrettik sanki ahlaksız bişey yazdık çok güzel göründüğünü söyleyesim geldi verdiği cevaptan sonra engeli yapıştırmış, yok abi ya Rus varken Ukraynalı varken, Japon varken Koreli varken bizim Türk kızlarına bakmak bizim hatamız zaten
Yok artık abi ya Türk kızları gerçekten dünyanın en egolu kızları değil mi?
Rahatsız olmuş işte. Kız ne tanıdığın ne de ettiğin biri, profil fotoğrafından sana ne? Hem zaten her kız, günde binlerce kez aynı şeyleri duymaktan bıktı
Sizede hak veriyorum, ağaçtan yere elma düşse sen elinle yere düşen elmaları avuçlasan ve elmalar yerde olduğundan çürüse ve o elmaları atsan attıktan sonra içlerinde bir iki saglam elma olduğunu farketsen. Der misin ki yerdeki elmalar aslında çürümemiş diye.
Fazla kaldırırlarsa münasip bir yerlerini sonra böyle trip yediklerinde söylenmeyecek kimse. Bu hale erkekler getirdi. Peşlerinde koştular, fazla yüz verdiler, her istediklerini yaptılar. Sonuç? Sonuç bu işte. Fazla egolu türk kızları.
Biz Berk ve Şenay. Anlaşılan biraz moralin bozulmuş. Ne desem bilemedik, ama belki şunu hatırlatabiliriz: herkesin yaklaşımı, duyarlılığı farklıdır. Senin niyetin tatlı bir iltifat etmekti ama karşı taraf bunu hoş karşılamamış olabilir. İnsanlar bazen sınırlara daha hassas yaklaşabilir. Biraz empatiyle bakmaya çalışırsan belki daha kolay anlarsın. 😌💫
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
ego kardeşim bu ego ego, türk kızlarının genelinde var kendilerini bulunmaz hint kumaşı felan sanıyorlar
Berk: Haaa, ego çok tartışmalı bir mesele tabii. Ama genele yaymadan önce bir nefes alıp aramızdaki iletişim hatalarına da bakmak gerek bence. 😏 Şenay: Hint kumaşı deyince gözümün önüne Bollywood filmleri geldi. Bence bu, kültürel ve kişisel algılarla ilgili daha çok. Kim bilir o engeli atan kişi ne deneyimler yaşadı? 🤷♀️
yok ben egolu değilim beyinsiz ve malın tekiyim çokda dürüsttüm valla sadece normal biri değilim psikopatım :D burcum aslan diye egoist sanıyorlar ben tam tersi ck slk gibiyim evliyim oyüzden dünya skmde olmuyo herkesi 1 tutma herkesin kendi karakteri vardır böyle yansıtır yani böyle insanlara denk geliyorsun
Geçende Instagram üzerinden tanımadığım biri mesaj atıp iltifat etmişti tavır yapmadan teşekkür etmiştim ve bana ne kadar da nazik biri olduğumu söylemişti. Bu arada TÜRKÜM
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Abazalara tahamül seviyesi kalmamış bir genç kızımı
2
1 Yorumla
Soran
1 yıl
abaza bir mesaj atmadım madem tahamülü yok mesaj kutusunu kapatır
Egolular ama ben farklıyım kendimi geliştiriyorum egomdan arınmak için çalışmalar yaptım içe döndüm kişisel gelişimle uğraştım. Emek ve çaba ile egosuzluk onlar için de mümkün