"Ben Kendi hayatımı kurtardım Diyen yok. Herkes kendini kurtarmak için başkasının gelip hayatını kurtarmasını bekliyor" Neden?

Güncellemeler
1 yıl
KS de benzer yönde sorular çok ama cevaplar aynı (hem erkek hem de kadınlar)
“Maddi durumu iyi birisini bulursan hayatını kurtarırsın.”
“Evi olsun, işi garanti olsun, gerisi herkes aynı”
"Sadıkmış, dürüstmüş falan arama yok artık öyleleri kalmadı, fakirde de yok sadakat falan"
“kariyerin değil, kaderin iyi olsun.”
"Ömür boyu çalışıp ev sahibi olursun onu da kocana ve sevgilisine kaptırırsın hiç uğraşmaya değmez en başta evi arabası olanı bul kurtar hayatını"
"Ben Kendi hayatımı kurtardım Diyen yok. Herkes kendini kurtarmak için başkasının gelip hayatını kurtarmasını bekliyor" Neden?
Cevapla