Gelecegini insan kendisi mi yazar, Ne yaparsam yapim asla bir seyleri degistirmeye gucum yetmiyor?
Ne ekersen onu bicersin mi yoksa ne ekersen ek olacagi varsa olur olmazsa eksende bos mu?

Gelecegini insan kendisi mi yazar, Ne yaparsam yapim asla bir seyleri degistirmeye gucum yetmiyor?
Ne ekersen onu bicersin mi yoksa ne ekersen ek olacagi varsa olur olmazsa eksende bos mu?

Öyledir 20 yaşına kadar hiçbir halt yapamadım başka bir şehir görmek dahil ve sıfır arkadaş.. sonra bir cafede ise girdim çok zordu ama başka çarem yoktu sürüne sürüne çalıştım birkac Ay yol parası vermemek için yürüyordum hergun biriktirdim dil okuluyla yurtdisina çıktım akla bakarmisin kendi ülkende başka şehir görmemişsin 20 sene başka ülkeye gidiyorsun... neyse gittim sonra orada da çalıştım it gibi hemde dil okulu bitince döndüm orada biriktirdiğim parayla burada özel okula gittim mezun oldum sonra yurtdisinda is buldum tekrar gittim şu an tam olarak istediğim hayatı yaşıyorum yıllarım gitti ama bazen böyle olur... sevdiğin şeyleri yapmak için sevmediğin şeylere katlanman gerekir aksi takdirde kimse sana kapıları açmıyor
@Güzelkardeşim90 hayır bekarım, Hollanda da yaşıyorum
Bende senin gibi yaptım sayılır Paris’te bir ayağım artık. Bekarım bende evlilikte zor görünüyor bizim kaderimiz bekar olmak sanırım
@Güzelkardeşim90 alıştım yalnız olmaya ben açıkçası yani dediğim gibi çok çabaladım ailemin de maddi durumu iyi olmayınca pek destek almadım açıkçası herseyi tek başına yapa yapa kendi kendinin sevgilisi gibi oluyorsun hzkwwjjx
Bazı konularda elinde bazı konularda değil tamamen çaba sonucu herşeye sahip olmak hem ekonomik olarak hem toplumsal olarak hem de dinî açıdan imkansız gibi lakin buna karşı nasıl tepki verilebilir nasıl daha kolay atlatilabilir gibi durumlarla daha çok ilgilenmek daha kolay gelecektir
kader gayrete aşıktır isyan etme daima şükret
İsyan etmeyi bırak, Sabret Şükret
Cevap
14Cevap
Bugün yaptığın şeyler ve aldığın kararlar geleceğini belirliyor
Kesinlikle.
İnsan ne yaparsa kendine , onu da kendi kendine yapar.
Tabi elinde olmayadan gelişen şeyler hariç..
Belli bir yaşa kadar aileye bağımlı kalınıyor sonrasında kendi ayaklarınızın üstünde durmaya başlayınca istediğiniz hayatı yaşayabilirsiniz
Sen çabala içinde kalmasın keşke dememek için
Bizler sadece kuklalarız... Olması gerekenin içinde birşeyleri değiştiriyor gibi hisseden
Ben istediğimi yaparım basarırım cabalarım ve hiç kötü düşünmem
Değiştirmek kişiye bağlı falanda imkan olmayınca da zor yani heves gelmiyor
İstediğini yaşayamıyor bazen ama kendini iyi ya da kötü yapmak onun elinde
Bu kadar kötüye mahkum olma değiştirmek senin elinde.
Bir hedefin olmalı ve o hedefe ulaşabilmek için sonuna kadar mücadele etmen gerekir
Her şey kişide biter kişi kendini hüzüne mutluluğa sokar
Hayır tabi ki. Coğrafya kaderdir
Kısmen
Pek sayılmaz aslında
tabikide öyle
Değil?
Banklarda sarı tüy
Evet kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?