Az önce bir anda uykudan uyandım saate baktım 03.03 idi. Ne demek şimdi bu yoksa bir işaret mi :D
(Tamamen eğlence amaçlı soruyorum)
(Tamamen eğlence amaçlı soruyorum)
Sabaha daha çok var demek. :):
www.saatanlamlari.com/.../03-03-huzun-saati.jpg&h=275&w=599&zc=1
Yok be çabuk geçiyor zaman :D
Neyi duymak istediysen o olmuş :)
Duymak istediğim çok şey var :D
Çok zengin olacaksın diyor olsun bu saat bana :D
Ahahah olmadı bu :D
Ya olursam :D
Varım :D
Can sıkıntısı;:D
Saat 3 ve 4 arası şeytan saatidir ona göre sana da geliyor olabilirler
Hayırlısı
Az önce dediğin 24 dk olmuş. Peki niye şimdi yazdın?
Anca ayıldım :D
İçtim içtim :D
Ahahah :D
Cevap
48Cevap
Korkulacak birşey yok alt tarafı şeytan yani lucifer ve beilal kardeşler senin için gelecekler ve 3 gün içinde... Hadi iyi geceler :SSSSS
Saol sana da :D
Saolasın :D
bana sadece az önce uyanıp saatin nasıl 3 olduğunu söyle
Sen şimdi girdiysen ben ne yapayım gardaş :D
Ahahah :D hiç bakmıyorsunuz şu sorulara tam anlamıyla :D
Peki bakalım :D
03.03 işte ne olacak
veya sana 3 3 lüksün demek istemiş
Ahahah :D
Tebrikler. Illuminatilisin masonsun. Üçgen seni çağırıyor.
Hiç olmadı bu kardeş. Piramit te sana o zaman. :-D
Oldu o zaman size kolay gelsin :D
Sen kaç hemen buradan. Sanada sıçramasın arkadaş.
Biliyorsun bunun sonu evrene doğru gider? (: en son daha büyük bişi bulamicaz yani eninde sonunda bu olacak. Susup barışalim
Az önce bir anda uykudan uyandığında saat 03.03 idi demek oluyor.
Peki :D
Bir önceki sorundan 24 saat geçmiş soru sorma zamanın gelmiş :) Heeeee işaret işaret.
24 saat mi neredeyse 10 gün oluyor ben soru sormayalı :D
Yaa :))
Biri seni dusunuyor ve evlenme hayali kuruyor canım
İşte bunu çok sevdim :)
Bugun de the walking dead basliyodu acaba zombi istilasi felanmi olcakki? :) isaret bu olabilirmi kanka :)
Tamam kanka kesin odur o zaman işaret :D
Gece saat 03:03 de biri seni dusunuyosa vay haline :D
Neden ki :D
Hmm peki :D
O kadar mı hayattın umudunu kestin ya burdan sonuç arıyosun :)))
Eğlence amaçlı ya :D
Dimi bu saatte kim kimi düşünür yav :D
Güzelim güzelim :D
Ahahah peki :D
Hadi ya ciddi misin? Bu kesinlikle saatin 03.03 olduğuna işaret. Çok şanslısın :)
Teşekkürler :)
Rica ederim hanımefendi :)
Vala boku yedin demek saate bak bu saattte uyanlrmi ;)
Valla ya uyuyamam da şimdi :D
Saat sana anltmis ne demek oldgunu gecmis olsun
Saol :D
Düşünen varsa pek iyi şeyler düşünmüyordur o saatte
Ahahah bence de :D
uyandığın saate değil rüyandaki saate bakman lazımdı :)
Rüya görüp görmediğimi hatırlamıyorum ki :D
o zaman bir şey çıkmaz :D
Hayırlısı :D
Seni seven 3 kişi var adsısdojafhusf
Oo süper :D
2. 03 kötü yalnız :D
Neden :D
3'ü de kaçıyor :(
Hmm hayırlısı :)
Boşver zaten k-şardı :D
Ahahah :D
kesin başkasını düşünüyor :D :D
Vay adi vay :D
Haklısın :D yok ya o kadar da abartmayalım :D
Öküz ün ne anlama geldiğini biliyor musun canısı bence onu da kullanma :D
Erkekliğini kaybetmiş boğa demek öküz tanı erkeklere söylenmesi pek uygun değil aslında :D
Yani*
Evet çoğu bilmiyor :D
Teşekkür ederim bilmukabele;:)
Eveeeet tabii ki işaret sevdiğin seni düşünüyor !
Bu saatte çoktan uyumuştur o nere düşünsün :D
Nerden biliyorsun ki uyuduğunu belki o da uyanmıştır senin gibi gecenin 03.03 'ünde ve direk aklına sen gelmişsindir.
Hmm belki de :) [bunu sevdim :)]
Afyon'a yolculuk var ablam
Bu güzeldi :)
Yok yok :)
Peki :)
Çisin gelmis olabilir. d
Olabilir :D
Tamam :D
oo hharıka bırı senı dusunuyor :P
Gece gece başka işi yok mu o birini yahu :D
demekkı gonlunu calmıssın senı gıdı haın :D
Peki o zaman :D
03.03 te ıyanmışsın :D
Evet uyandım :D
korku filmlerinde pek hayra alamet olmuyor :D
Ama ben villa da oturuyorum :D
Oturmuyorum olacaktı :D
Valla onu bende anlayamadım hiç :D
Biri seni düşünüyo fazla düşünmüş ki uyanmışsın :D
Olabilir :D de gece gece de bu kadar düşünülmez ki canım uyuyoruz şurda :D
Bence de ayıp :D yarın bir öğreneyim kimmiş :D
Evet sen secilmis olansin :)
Ne için seçildim :D
O filmi izlemedim ki ben :D
Peki :D
Yat zıbar demek oluyor.
Peki abi :D
Uykudan 03.03 te uyandığının bir göstergesi.
Ooouw anladım :D
Saat sen vurmuş bugün.
Hmm peki :D
3 vakte 3 geçe seçilen insan olacaksın
Anladım :D
Saatin pili mi bitmiş. ? :)
Soru saat 3 te soruldu :D
Bende şimdi cevapladım :D
Ee yani :D
Şuana bakarım :) pilin bitmiş.
Sus konu kapandı. :P
Ok by :D
saatin 03'ü 3 dakka geçtiği anlamına geliyor :)
Hmm peki :D
He namaz vakti yaklaşıyor :)
Doğrudur :)
Teveccüh vakti hadi namaza
Haklısın :)
:))
Mutlumusun şimdi he soyle mutlumusun
Evet çok noldu ki :D
Peki :D
kehanet gerçekleşti. seçilmiş kişisin.
Ne için seçildim :D
sanırım sabaha karşı demek olmuş
Hmm anladım Teşekkürler :))
bir mal seni düsünüyo olabilir
Hmm olabilir :)
Ölecen gibi ama yine de bir beklemek lazım
Tamam bekleyelim :D
Kaç yılda olduğunu bilemem ama tahminlerimde yanılmam. D
Tamam o zaman ben beklemeye devam edeyim :D
diyorki saat 03.03 tü :)
Hmm :D
Biri seni dusunuyormus haha
Evet düşünüyormuş :))
yeniden yat uyu demek :D
Uykum açıldı artık nasıl uyuyayım? :D
@sebepsizsiniz çünkü
Evet mantıklı :D
Kesinlikle :)
Başarılı tespit :)
Şeytan yoklamış
Peki :D
eğlendin mi bari :D
Çook :D
Yine yaparız yahu :D
Niden len :D
Ne işin var orlarda :D
Çıkma tabi otur oturduğun yerde :D
Yalnızlık zor :(
Tamam leeen gelcem :)
Yok gari :D
Kim dedi ektiğimi :D
Bir şey olmaz leeen gelirim bir şekilde :D
04:04 daha iyi :P
Onu göremedim be abi :D
Peki :D
tamamen testis geçiyorum
Öleceksin
bir öldüremediniz beni be :D
Basaracagiz merak etme... baksana saat bile onu gosterior... dur bea nie oluyon bu dunyaya bir senmi sigamadin
Sığdıramadınız baksana :D
Eee birazda kendin kasindin bence ;)
Tarihte 09.02.2015
Evet :D
Tamam :D Nasılsın :D
Iç güveysinden hallice :D
Bilmem :D
Kehanet senınle :)
Hayır olamaaaaz :D
senın saat yanlış
Neden :D
Hee yok yok :D
şeytani saat
Hmm.. yani?
hristiyanlıkta , hz isanın ölüm saati gece 00, 03..
şeytani saat olarak kabul edilir
Hmm anladım.
Öleceksin hacı ;))
Hayırlısı be :D
Yok be niye korkayım? :)
3 Harfliler pesinde.
Hm bir onlar eksikti :D
Çişin var.
Artık yok geçti gitti :D
saat 03:03 demek oluor :D
İşte bu benim aklıma gelmedi hiç :D
IQ seviyesiyle alakalıdır dert etme
Evet yüksek olunca böyle küçük şeyleri düşünemiyorum :D
Uyu yarın iş var 😄
Yok la ben evdeyim :D
Sevgilim var la var :D
Attım da cevap yok sabah anliyiciiiz :D
Tamam be sus :D
Tamam :D
Tesadüf bebeğim 😏
Anladım abi :D
Evet :D
Offf bir şey var
Ne var işte :D
3 vakte kadar bir şey var işte
Hayırlısı be :D
Zor işin ya senin ya
Neden :D
Boş ver ya içinde kalsin
Peki bakalım :D
Sexin gelmiş :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar