Buranın erkekleri sapık, kızları ise takıntılı. Haksız mıyım?

Herkesi bir tutmuyorum fakat genel gözlemim bu yönde

Buranın erkekleri sapık, kızları ise takıntılı. Haksız mıyım?
Cevapla