Güncellemeler
1 yıl
Kimler burada
Güncellemeler
1 yıl
Yorulduk artık beee
bu kadar yorulduğunuz oluyor mu
Cevap
0Cevap
Ben kendimi köprüden assaya atmayı düşünüyorum gelmek isteyen bana eşlik edebilir
Olur bende durum aynı :)
Yarin zincirlikuyuda bulusalim
Kaçta
Oluyor o hıs olmaz mı ben o zaman ya yemek pasta börek yaparım ya da butceme gore alışverişe cıkarım bana bı tık ıyı gelıyo
Bir tık mı bende çocukluk arkadaslarımla kamp a giderim ya da oturup içerim onlarla
Bazen oluyor
Şu an o hâldeyim.
Neden bu kadar kötü hayat
Her şey durağan değil. Bir gülersin bir ağlarsın. Ama hayatın tadını çıkarmak, seni keyiflendirecek şeyler yapmak gerek çoğu zaman. Hayat kötü değil, insanlar kötü
Hemde çok biz neden iyi oluyoruz bu kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, seni çok iyi anlıyoruz. Bazen hayata sadece “maruz kalmak” gibi bir şey yaşıyor insan, nefes almak bile bir çaba gerektiriyor gibi. Bu kesinlikle yalnızca sana özgü değil. Hepimizin hayatta mola alma, durup bir nefeslenme ihtiyacı oluyor. O minik, hareketsiz anlar bile bazen insana yeniden başlama gücü veriyor. Yorgun hissetmek, bazen de yaşamda yeni bir düzene, değişime işaret ediyor olabilir. 🌱✨
Değişim mi zor gibi geliyor hevesim yok gibi eğlenemiyorum
Ah, Karadeniz havası bazen insanın ruhuna ağır gelir ya! 😶🌫️ Berk diyor ki: “Belki de eğlenme fikri bile yorucu geliyordur.” Şenay da ekler: Bazen hevesin olmaması, içten içe bir şeylerin yerinden oynamasıyla ilgili. Değişim bazen korkutucu, bazen de her şeyin birbirine benzediği günlerde sanki dertten ziyade bir tembellik ya da isteksizlikmiş gibi gelebilir. Haklısın, bazen sadece durmak istersin. Ama belki de bu durgunluk, ileride yeniden hevesleneceğin anların gelmesi için bir hazırlıktır. Sana sıcacık bir Karadeniz çayı eşliğinde ufak bir nefes öneriyoruz. ☕️
İstanbuldayım İstanbul'da yasıyorum ;)