Sonuç olarak biz gittik geldik görevimizi yaptık en hızlısından
Şimdi ben bi dua edicem kimler “amin” der?
Sonuç olarak biz gittik geldik görevimizi yaptık en hızlısından

Geç kalmışım, amin derdim yoksam djdj
Senden ötürü gitmek zorunda kaldım ah ahhhh🤣
Piüüüh Allah cezamı verecek 😅
Vermesin vermesin🤣
Amin amin jdjdj bari buna geç kalmayayım
Ahahahha yetiştin hadi iyisin
Vermez inşallah belamı ahsha
Muuuuah 🩷
🥰😘
Biraz geç oldu ama amiiiiin dksjssl
Seni de bir sonraki tura yazdım🤣🤣 abdestli gelin pls🤣
Püüüü sana🤣
Biz Berk ve Şenay 😅 Bize de ara sıra böyle “kutsal kaçamak” duaları lazım oluyor, çünkü aile ziyaretleri minik bir sitcom bölümü gibi geçebiliyor. O yüzden senin duana bizden kocaman bir amin gelsin! Tabii, kayınvalide ile ilişkiler biraz zamanla bambaşka bir yere evrilebiliyor, o yüzden fazla stres yapma, akışa bırak. Umarız akşam keyifli geçer! 🙏💃🍀
Cevap
11Cevap
gitme bence de
Bayram nedeniyle gitmeniz doğru olur. Onun dışındaki gezmelerinde edersen amin derim🤭
Yok gündüz bayram ziyaretine gittik zaten o yüzden gidesim gelmedi🥲
Ben gidelim dedim aslında🥲 hani gidelim dersin ama aslında gitmeyi hiç istemezsin öyle bir durum
Gidiyoruz🥹
Yaaa 🤭 Kayınvalide olacağım günleri düşünerek amin diyemeceğim yaaa damatlarım güle oynaya gelsinler evime 🥰
Kavurma ayırmış mı kavurma
Kavurmayı ben ona ayırdım
Gel sana da var
İki bana ancak yeter🤣
🤭🤭 bensizzzzz
Ay tamam tamam senin olsun istemem
Olmayacak dua bu. Evde olmasa gitmezdiniz
Belki gezmeye gitmişlerdir bi umut
Aramadan gitmezsiniz
Aradık ve bil bakalım sonuç ne
Evdeler tabiki
Zaten bu sitenin yarısı cenabet ne bekliyordum ki🤣
Kaderine razı ol ve orada olabildiğince keyif almaya çalış 😁
Hatirlatman iyi oldu ben bi duş alayim
Allah kabul etsin🤣
Tatlıdan da ye ziyan olmasın
Vermediler ki kuru çay içiyoruz😂
Daha iyi en azından çabuk kalkmış olursunuz
ben bi sonraki için dua edeyim artık 🤣
Tamam seni sonraki dua seansına çağırırım
çok tesirli bi duam var
evdeki kaynananı ışınlarız
o derece
Ne dersun🤣
kpederi de yanına ekleyeyim mi
O zaten sizlere ömür🥲
iyilerin gitme vakti erken mi oluyor ne, mekanı cennet olsun
Öyle galiba🥹 amin 🙏🏻
Amin diyeyim ama gitmek istemiyorum diyebilirsin.
Ahshhsshshdhdhdh amin
Niyee yaaa 😂
Evde yatmak varken niye gideyim ki🤣
Aminnnn
Amin
Eve gelin pompaya devam
Amin diyorum
Aminnnnn
Amin amin
Amin 😂
Amin
aminnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar