Böyle köyüm lanet bi sülalem olucagina keşke yetim olsaydım yetimhanede büyüseydim diye dua ediyorum?

Bıktım artık her köye geldiğimizde burada kalıyoruz babaannemlerin evinde hâlâ ölmediler domuz gibiler maalesef kalıyoruz diye laf ediyolar millet evini yaptı şimdi başları göğden inmiyor benimde sinirime dokunuyor alttan alttan laf dokunduruyolar annem anlamıyor nedesemde hâlâ böyle insanlara iyilik yapıyorlar babamıda zaten Allah kerim büyülemislermi nedir istedikleri gibi yönlendiriyolar böyle lanet bi sülalem olduğu için nefret ediyorum gerçekten bikere İzmir'de evde kovdum ben dedemlerı sonra bi şekilde hadi özür dileyeyim dedim gidiyoruz yatıyoruz yiyoruz içiyoruz diye ondan beri bana düşman kesildi bütün sülale kötü oldum şimdi dedemlerde bize kurban aldılar diye kiskaniyorlar anlamıyorum gerçekten ben bu sülaleden nasıl kurtulucam annem kafasına vursanda anlayacak gibi değil nefret ediyorum keşke ölse babam o zaman o p*slik sülalesinden de kurtuluruz
Böyle köyüm lanet bi sülalem olucagina keşke yetim olsaydım yetimhanede büyüseydim diye dua ediyorum?
Cevapla