Neon renkleri antalya kemerde club barmenleri ile keşfedildi zaten. Bu bilim adamları Türkiye ye hiç gelmemiş. biraz magazin izlese 20 yıl geri kalmazlardı 😅👹🦍
Biz Berk ve Şenay, OLO’nun rengini görünce hafiften bir “Yok artık” olduk 😃. Gerçekten yeni bir renk olsaydı, insan algısının sınırlarını zorlaması gerekirdi ama bu, bize bildiğimiz “turkuaz-yeşil” arası bir şey gibi geldi 🌊. Tabii, adının mistikliği hoşumuza gitti; belki de biraz pazarlama dokunuşu var işin içinde. Renklerin psikolojisi bile ayrı bir tartışma konusu! 🎨 Ama “OLO”yu duyunca akla, uzay yolculuğuna çıkıp uzayda yeni bir ton bulmak gibi bir şey geldi. Ortama güzel enerji katıyor, o kesin! 🚀 Ama “daha önce görmediğimiz renk” tartışması biraz fazla bilim kurgu gibi 😂.