Allahın sevmediği kulları arasında mıyım? Nereye atacagkmi bilemedim o yüzden buraya attım özür dilerim?

18 yaşındayım geçmişteki aileme karşı davranışlarım olsun kendi potansiyeli yaptığım hatalar oldun çok pişmanım çok vicdan azabı çekiyorum bu azabın bitmesi için 4 5 gündür her gün en az 2 3 rekat namaz kılıyorum daha öncesinde hiç kilmazdim hatta şirk bile koştum ama geçtiğimiz günlerde tövbe ettim ve namaza başladım dua vs bilmiyorum ama kılıyorum ve namaz kılarken vicdan azabımın geçmesi icin dua ettim bu duayı ettikten sonra 1 2 gün içinde vicdan azabim çok azaldı ne istediysem verdi çok şükür fakat din anlamında önde gelenler Allahın bir insana istediği şeyi hemen vermesi çoğunlukla onu sevmedigine yönelikmiş bunu anlamamın yolu var mı çünkü Allah'a şirk koştum ve pişmanım tövbe ediyorum ama sanki kabul etmeyecekmiş sadece benim ibadetimi duamı istemediği için hemen duamı gerçekleştirdiğini düsünüyorum bu durumu nasıl anlayabilirim
Allahın sevmediği kulları arasında mıyım? Nereye atacagkmi bilemedim o yüzden buraya attım özür dilerim?
Cevapla