Cok günahkarım, günahkar yaşadım Allah'a tövbe etmeye yüzüm yok?

ben çok günahkar yaşadım, islenebilecek çok büyük günahları işledim yillarca. Yakın arkadaşım vefat etti. 1 aydır içimde sebebini bilmediğim bı rahaysizlik pişmanlık var ben tövbe etmek istiyorum namaza başlayıp. af dilemek istiyorum ama korkuyorum Allah her tovbeyi kabul eder mi? Ne yapmam lazım affedilmek için artık hayatimi baştan aşağı değiştirmek istiyorum çok pismanim
Cok günahkarım, günahkar yaşadım Allah'a tövbe etmeye yüzüm yok?
Cevapla