Ben alaçatıda topuklu giyilmesini aşırı acemi buluyorum alaçatıya gittiğimde ya sandalet ya da spor ayakkabı tercih ederim ve ordakiler de sandalet tarzı giymeyi tercih eder bana göre böyle şeylere dikkat edilmeli sizce?
İzmir alaçatı sokaklarında topuklu giyilmesini saçma buluyorum sizce?
Aynen bencede zorlu yollarda topuklu giymek saçma bir durum. Kızlar topuklu giyerek kendi kendilerini zor durumda bırakıyorlar. Bi biraz daha çekici görünmek için bu kadar zorluk çekmesi, topuklu giyen kızların kendi saçma tercihleridir 😄 Bazı topuklu ayakkabılar bazı kızlara çekicilik katmıyor fakat kızlar topuklu girdiklerinde çekici oluyorlar fakat yinede böyle yollarda topuklu giymeye değmez