Beyaz yakanın bile çok üstünde elit kesim özellikle cumhuriyetin kuruluşundan beri gerçekten Sabetaycı olarak mı görüyorsunuz?

Beyaz yakanın bile çok üstünde elit kesim özellikle cumhuriyetin kuruluşundan beri gerçekten Sabetaycı olarak mı görüyorsunuz?
Cevapla