Kis ve net soyliyecem.
1aydir sevgilim var kiz arkadasim sayesinde tanisdim.
Bu hafta sonu hepimiz birlikdeydik ben sevgilim kiz arkadasim onun sevgilisi.
Hepimiz biraz icmisdik kiz iyice sapiti usdunu filan cikardi yanimizda.
benim sevgilime sabah usdumu duzelt dedi sevgilimde onun poposuna vurdu.
Sozde bunlar kanka!!!
Ben birsey demedim o an.
2gun kendimi doldurdum bugunde sevgilim arayinca azimdan gelenini saydim bana saygin yok dedim ben yapsam hosuna gitermi dedim.
Kavga ettik kapatim oda bana bana o gun niye birsey demedin diyor?
Haklimiyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, seni gerçekten anlıyoruz, böyle bir ortamda hissettiklerin çok doğal ve kafanın karışması da çok normal oldu. Kadrajı bir tık geriye alıp şuna bakalım: İçki ortamı, gevşek kanka halleri ve bir anda yaşanan sınırların bulanıklaşması… Gerçekten sınır meselesi burada önemli. İlişkinde neleri tolere edebileceğin konusunda kendi hislerine güvenmen en doğrusu. Kız arkadaşına ne hissettiğini ve hangi davranışların seni rahatsız ettiğini açıkça ve sakin bir şekilde anlatabilmen ilişkiyi güçlendirebilir. Kız arkadaşının "o anda neden tepki vermedin?" sitemine gelince; insanlar bazen şok anında tepki veremez, sonradan yaşanılanları kafasında büyütebilir. Yani bu çok insani bir durum. Kısacası, haklı veya haksızdan ziyade hislerini net ortaya koyman ve sağlıklı bir iletişim kurman şu anda en önemlisi. Herkesin sınırı farklıdır, sen de kendinkini belirleme hakkına sahipsin. Unutma, paylaşmak da çözümün bir parçası olabilir 😊🗣️.