Beni tehdit eden ve dövmeye çalışan kıza kimin güçlü olduğunu göstermiş miyim?

18 yaşındayım , 24 yaşında bir kızla atılmaya başladım , kız zengin sevgili bulunca aşırı şımarmış bir kız en son kızla tartışırken “kendine güveniyorsun ama ben senden büyük ve güçlüyüm her anlamda gel kavga edelim güç gösterisi yapmak istiyorum “ dedi aynen böyle uslupla kıza meydan okudum gel dedim herkesin önünde parka geldi dedi ki “hazır mısın dayak yemeye “falan konuşma hadi falan dedim kavga başladı tokat atıyordu kolunu tuttum diz kapağına tekme attım düştü ama kalktı hemen üstüme gelip itti o sırada karnına yumruk attım kıvrıldı ben de “devam mı yeter mi falan “dedim sinirledim “devam tabii “dedi diz kapağıma tekme atacaktı tekmesini tuttuğum gibi yere serdim ayağa kalkmaya çalıştı karnına bastım “bu yediğin dayağı unutma falan “dedim kalkamadı sessiz kaldı , sizce kazanan ben miyim net şekilde?

Beni tehdit eden ve dövmeye çalışan kıza kimin güçlü olduğunu göstermiş miyim?
Cevapla