Sohbet edelim mi gerçekten iyi misiniz?

Bazen insan birine ‘Nasılsın?’ diye sormak ister ama cevabın otomatik ‘İyiyim, sen?’ olmasını değil de, gerçekten içten bir şeyler duymayı bekler.

insan. İçimde bir rehavet, bir yorgunluk var; sadece fiziksel değil, ruhen de biraz ağır hissediyorum.


Böyle zamanlarda sohbet iyi gelir diye düşündüm. Hani bazen bir yabancıyla konuşmak, yakın bir dostla konuşmaktan daha hafif gelir ya… Belki sen de benzer şeyler yaşıyorsundur. Belki senin de anlatmak istediklerin, ama ‘Boşver, kim anlar ki?’ deyip sustukların vardır. İşte o yüzden yazmak istedim.

Bu sıcak günlerde siz ne hissediyorsunuz? Gerçekten iyi misiniz? Ufacık şeylerden keyif alabiliyor musunuz hâlâ, yoksa her şey biraz renksiz mi geliyor artık?

Hadi biraz dertleşelim, sohbet edelim. Belki birbirimize iyi geliriz. 🌞💬

Sohbet edelim mi gerçekten iyi misiniz?
Cevapla