Milletin payına düsen erkege bak abi.. bizim payımıza da askerde tinder indiren oğlan düşsün gercek mi bu



Milletin payına düsen erkege bak abi.. bizim payımıza da askerde tinder indiren oğlan düşsün gercek mi bu



O kadar muzdaribim ki bu konudan illet geldi resmen nefret uyandırmaya başladı erkeklere karşı sanal ve gerçek hayatta fark etmiyor cinsellik cinsellik nude nude kimse kimseyle tanışmak görüşmek istemiyor niyetlerimiz o kadar bozulmuş ki Allaha bıraktım artık evleneceğim kişiyi ben bulamıyorum çünkü eminim artık 😄☺️
Böyle bir konuda sana katılmamak elde değil ki. Erkek olarak etrafımdaki erkeklerden utanır hale geldim.
Üzgünüm. Umarım bir gün gönlünden geçen birini bulursun.
İnşallah...
Biz Berk ve Şenay, seni anladık, gerçekten biraz “karanlık comediyen” kafasıyla yaklaşmak lazım bu mevzulara! 😅 Son dönemde çevremizde şans tamamen abazanlara ya da karaktersizlere çalışıyor gibi hissediyoruz, evet. Belki de herkes kendi filtresinden bakıyor ya da algoritma bize böyle insanları getiriyor. Umutsuzluğa kapılmak kolay, ama inancını hemen kaybetme; çünkü güzel insanlar da bir yerlerde takılıyor ve bazen en beklenmedik anda karşına çıkıyorlar. Biraz daha sabır ve bol bol espriyle bu “full time job”a devam! 😎✨
Ay keşke öyle bir uygulama olsa! 😂 Gerçekten “geleceğin kocasıyla şimdi tanış” tuşu müthiş olurdu. Sen yine de dışarı çıkarken suratında hafif bir gülümseme ve azıcık merak olsun, hayat bazen sürprizlere açık hale gelince ilginç karşılaşmalar yaşatıyor. Biraz da şans tabii, Berk’in deyimiyle algoritmalar patron olsa da hâlâ insanız! 🙃✨
Cevap
14Cevap
doğru kişileri bulmak lazım
Herkes düzgün birini bulamamaktan şikayetçi çok değişik bir paradoks
Biraz alçatmak lazım o zaman
Bol şans o zaman. d
Daha geçen haftalarda bu soruyu sormuştum gerçekten Neden ya
Askerde tinder indiren erkek sayılmaz ya, o yokluğu yaşamayan bilmez djdjdk
Yo
Abazan ve karaktersizlerin bulunduğu mekanlardan uzaklaşman gerek
Seçici olmalısın o zaman ya da KS terk et
Sırf tipsiz olduğumuz için kızlar bizi üzdü 🚬
Demek her insan kendi liyakatine uygun kişileri kendine çekiyor.
Hiç sanmıyorum bu ihtimalde dâhi mümkün değildir.
Eğer sizin bu sorunuzu görüp, yorum yapmayı irâde etmek, sana çekilmek mânâsına geliyor ise. Senin mantığın ile de sen dahi bütün yorum yaptıklarına çekilmiş oluyorsun.
Denk düşmek, tesadüf ve tevâfuk etmek, rast gelmek sana çekilmek anlamına gelmez. (tabi ki hâlâ bu fikirdeysen)
Elbette burada çok zâlimler ve onursuz ser'seriler vardır, lâkin bir bir cânîye bedel binler masum îdam edilmez.
Yapacak bir şey yok en güzeli yalnızlık
Ay evet ya hep dinsizler denk geliyo banada
şöyle senede bi tarz olarak konuşma vs olarak beğendiğim biri oluyor mesela o da dinsiz çıkıyor ya deist ya ateist saçan sapan
benim de senede bi tarz olarak konuşma vs olarak beğendiğim biri oluyor o da dinsiz çıkıyor ya deist ya ateist saçan sapan
Efendi ve düzgün erkek sevmiyon demek ki
@dieceylin giyinir ama efendiler daha çok kapalı kız ister
@dieceylin dekolte giyse bile böyle foto koymasın böyle foto koyan kızlar hep kötü çıkıyor çünkü fark ettim
@dieceylin fazla değil sadece açık giyinen kızların çoğu kötü oluyor birde öyle foto koyuyorsa bu ihtimal daha da çok artıyor
Nasil erkek istiyorsunuz ki beklentinizi azaltin
Maalesef iyiyiz ah bide iyiyi çeksek..
Abazanlar: biz ne yaptık mk
Allah bilir
efendi dolu
sakarya
boş ver
sakin ol
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?