Yengenin ben memesini görmeyeyim diye tüm İstanbul'a göstermesinin sebebi nedir sizce?

Şimdi çalıştığım şirkette aramızın çok iyi olduğu bi abi var, bu abi'nin de 2 ay önce çocukları oldu. Neyse yine bir gün çalışırken eşi aradı bu abiyi çocuğun hasta olduğunu hastaneye gitmeleri gerektiğini falan söyledi, o abi de o an işleri bırakıp gidecek durumda olmadığı için benden rica etti. Bende tabii ki abi, deyip kabul ettim neyse gittim yengeyi ve çocuğu aldım hastaneye doğru giderken çocuk acıktı ağlamaya başladı.. Yengede ben görmeyeyim diye sırtını bana tam dönüp yüzünü de cama dönüp memesini çıkartıp çocuğu emzirdi 😂😂 yav şimdi ben memesini görmedim, dönüp asla bakmam da zaten ama yani ben görmiyeyim diye de camdan tüm İstanbul'a göstermeyi tercih etmesi garip geldi.. Niye böyle bir şeye ihtiyaç duydu acaba, aklıma geldi size sorayım dedim..

Yengenin ben memesini görmeyeyim diye tüm İstanbul'a göstermesinin sebebi nedir sizce?
Cevapla