Ben artık erkekleri anlayamıyorum lütfen anlayabilen biri bu soruma cevap verebilir mi?

Bir aydır flört ettiğim bir çocuk vardı. Farklı şehirde yaşıyor bu arada bir defa buluştuk 100 yüze geldik her şey çok güzeldi. Ama ilk tanıştığımızdan beri maddi sıkıntıları vardı sonradan bu sıkıntıları kafasında çok büyütmeye başladı ve benden uzaklaştı. Bana dedi ki biraz kafamı toparlamaya ihtiyacım var iyi hissetmiyorum ben de ona anlayış göstererek alan tanıdım. Ama sonra baktım Instagram‘dan kızları eklemeye devam ediyor. Ona bunu yapmamasını istemiştim kırmızı çizgim olduğunu söylemiştim ama bana kötüyüm deyip bunu yapması beni çok sinirlendirdi. Ben de dayanamadım saygılı bir şekilde güzel bir mesaj yazarak onunla olan bütün iletişimi bitirdim her yerden de çıkardım numarasını da sildim. Ama benim ayrılık mesajıma sadece görüldü atmış. Arkadaşlar çok iyi enerjimiz vardı her şey çok iyi tutuşuyordu neden bunu yaptın neden bir hoşçakal bile yazmadı bana?
Ben artık erkekleri anlayamıyorum lütfen anlayabilen biri bu soruma cevap verebilir mi?
Cevapla