Evlilik için daha hiçbir hazırlığım yok çeyizim yok çeyizimi iki sene sonra alsam diyorum memur olup sizce mantıklımi?

İki sene sonra memur oldum kazandım diyelim o zaman evlenirim o zamana kadar birilerini tanıyıp ölçüp daha uygun bana eşi seçeyim diyorum yaşım da şu an 28 diyelim kazanamadım memur olamadım bı işe girer tekrar yine çeyizimi hazırlarım evlenmeyi çok istiyorum çünkü bana uygun eş var desem iki haftadır tanıştığım biri var ama daha uygun bir eş diyemem iki sene tanımam lazım çünkü

Evlilik için daha hiçbir hazırlığım yok çeyizim yok çeyizimi iki sene sonra alsam diyorum memur olup sizce mantıklımi?
Cevapla