Diğer Madem nefes alıyoruz o halde neden entelektüel konular tartışmıyoruz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Başkalarının doğrularına tutunmaktan çok, kendi yanlışlarıdır insanı insan eden.. Madem nefes alıyoruz o halde neden entelektüel konular tartışmıyoruz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
GrumpyWild Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Entellektüel konuları konuşmak için beyine giden oksijenden çok cümle kurabilen zihinler lazım çünkü. 1 1 Yorumla Soran 1 yıl bak haklısın
CamperWolf Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Entelektüel insan mı arıyorsun burada 😄😄 zor ama imkansız değil 1 2 Yorumla Soran 1 yıl imkan varsa sen varsın Yorumla CamperWolf 1 yıl E yani bunu bilmene sevindim Ben varım bu arada 🫡 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Güzel soru. Böyle güzel soru soran kişinin kendini nerelerden beslediğini merak ettim bilgi olarak. 1 2 Yorumla Soran 1 yıl protein bazlı Cevap sahibi 1 yıl İnsan içinde bulunduğu döngüyü nasıl kırar? Bir rutin, öğrenilmiş çaresizlik ya da çıkmaz sokak düşüncesi.
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Çünkü bildigim tek şey hiçbir şey bilmedigimdir. 1 8 Yorumla Soran 1 yıl bu gece neden buradasın Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Gözlemliyorum. Yorumla Soran 1 yıl ya da arıyorsun Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Niye açmiyorsun? Yorumla Soran 1 yıl anonim kalmak gerek ama istersen açabilirsin Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Açarsam bir şey olur mu? Sence ne yapayim Yorumla Soran 1 yıl açmadan bilemezsin hissetmeden arzulayamazsın Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Açtım o zaman, bakalım hayat ne getirecek? Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 1 yıl Diğer konusunda 43,8b cevap paylaştı. Aldığımız nefesi geri verdiğimiz halde bu dünyada hiçbir şey bizim degilken o zaman neden bu hırs o zaman 1 0 Yorumla
SporcuMan18013 Takip Et Master Yaş: 110 , eic 99% 1 yıl Diğer konusunda 745 cevap paylaştı. Normalde bu tip bu muhabbetleri severim ama uykum geldiği için pek doğru bir zaman değil. 0 0 Yorumla
İciDisi1Yakisikli Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Gönder gelsin 1 2 Yorumla Soran 1 yıl yakala istersen Yorumla İciDisi1Yakisikli 1 yıl Atarsan yakalarım Yorumla
greengoo Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% 1 yıl Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı. istersen başka konularda tartışırız 1 2 Yorumla Soran 1 yıl ne gibi Yorumla greengoo 1 yıl fark etmez yani Yorumla
Mac79 Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Çünkü o kadar ilerlemiş degil bizim insanımız 1 2 Yorumla Soran 1 yıl sen bence ileridesin Yorumla Mac79 1 yıl Ne alaka ben öyle bir şey mi dedim Yorumla
Yasin_84 Takip Et Xper 7 Yaş: 41 , eic 95% 1 yıl Evet entelektüel olmalı tartışabilinmeli 1 0 Yorumla
Casper007 Takip Et Xper 6 Yaş: 19 , eic 100% 1 yıl Ne gibi 1 2 Yorumla Soran 1 yıl sawınız nedir Yorumla Casper007 1 yıl O ne ki Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Tartışalım 1 2 Yorumla Soran 1 yıl savınız Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Konu belirleyelim Yorumla
NatürelMösyö Takip Et Xper 7 Yaş: 40 , eic 100% 1 yıl 👏👏 1 1 Yorumla NatürelMösyö 1 yıl İnsanlar başkalarının doğrularına dokunmasa yanlışlarına dokunmaktan alıkoyamıyor kendisini. Yorumla
ege625 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 1 yıl Buyurun tartışalım 1 2 Yorumla Soran 1 yıl başlatın Yorumla ege625 1 yıl Hangi konular seversin Yorumla
hayatındışında Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Diğer konusunda 2b cevap paylaştı. Allah büyük susun 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Ne gibi 1 2 Yorumla Soran 1 yıl sen söyle Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Felsefe Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Entellektüel konuları konuşmak için beyine giden oksijenden çok cümle kurabilen zihinler lazım çünkü.
bak haklısın
Entelektüel insan mı arıyorsun burada 😄😄 zor ama imkansız değil
imkan varsa sen varsın
E yani bunu bilmene sevindim
Ben varım bu arada 🫡
Güzel soru. Böyle güzel soru soran kişinin kendini nerelerden beslediğini merak ettim bilgi olarak.
protein bazlı
İnsan içinde bulunduğu döngüyü nasıl kırar? Bir rutin, öğrenilmiş çaresizlik ya da çıkmaz sokak düşüncesi.
Çünkü bildigim tek şey hiçbir şey bilmedigimdir.
bu gece neden buradasın
Gözlemliyorum.
ya da arıyorsun
Niye açmiyorsun?
anonim kalmak gerek ama istersen açabilirsin
Açarsam bir şey olur mu? Sence ne yapayim
açmadan bilemezsin hissetmeden arzulayamazsın
Açtım o zaman, bakalım hayat ne getirecek?
Aldığımız nefesi geri verdiğimiz halde bu dünyada hiçbir şey bizim degilken o zaman neden bu hırs o zaman
Normalde bu tip bu muhabbetleri severim ama uykum geldiği için pek doğru bir zaman değil.
Gönder gelsin
yakala istersen
Atarsan yakalarım
istersen başka konularda tartışırız
ne gibi
fark etmez yani
Çünkü o kadar ilerlemiş degil bizim insanımız
sen bence ileridesin
Ne alaka ben öyle bir şey mi dedim
Evet entelektüel olmalı tartışabilinmeli
Ne gibi
sawınız nedir
O ne ki
Tartışalım
savınız
Konu belirleyelim
👏👏
İnsanlar başkalarının doğrularına dokunmasa yanlışlarına dokunmaktan alıkoyamıyor kendisini.
Buyurun tartışalım
başlatın
Hangi konular seversin
Ne istersen
sana bıraktım
Allah büyük susun
Ne gibi
sen söyle
Felsefe