İşe gireli 11 gün oldu daha yeniyim ondan önce babam rahatsızlandı izin günüm kaydı onun dışında başka hiç izin almadım zaten. O olaydan sonra da ay sonu işten çıkıcağımı belirttim. Bu sabah regl sancım çok kötü vurdu arayıp gelemeyeceğimi söyledim ve bana "sen çalışmak istemiyorsun" Dedi. Bende baya sinirlendim ve tepki gösterdim saygımı bozmadan. Tamam o zaman gelme dedi bende kapattım telefonu. Sinirlendim ve müdür yardımcısına maden öyle o zaman 2. Vardiyaya geleyim o zamana kadar ağrım hafifler dedim. Oda bana tamam ama sonra bana yine gelmicem falan deme dedi. Yani bu nedir böyle? Amaç ne? Rapor alma izin gününü kaydırayım direkt dediler bide. Bunu bana yapmaya hakları var mı? (NOT: yarın izin gün ve hsla yemek psramı bana yatırmsdılar)
Regl ağrım olduğu için müdürüme gelemeyeceğimi söyledim bana "sen çalışmak istemiyorsun" Dedi?
Güncellemeler
1 yıl
Güncellll
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
git konuş bence
Yazdım direkt bu dediğiniz hiç hoş olmadı dedim.
Direk ayrıl bence ordan öyle yerde çalışılmaz başka iş bul
Zaten 4 gün önce ay sonu çıkacağımı söyledim. Ondan dolsyı mı böylr yapıyorlsr
Aynen öyle ondan öyle yapmıştır nasıl olsa çıkacak kafasında ama çıkmadan önce ona güzel bir ayar ver
Regl ağrısı izin sebebi mi? Regl sancısı yaşayan tek kadın sen değilsin.
Regl sancısı yaşayan tek kadın benim diye bir şey demedim ki ben zaten? Regl ağrısına ben eski iş yerim de rapor alıyorum ve benim bu dönemim aşırı ağrılı sancılı geçiyor.
Regl agrisini 25 dk ds keserim
O nasıl oluyor
Regl için izin alınmaz ki
Eski iş yerim de ağrı sebebiyle alıyordum. Gerçekten çok ağrılı geçiyor
Burası daha yeni ama sonuçta ve nasıl karşılıyorlar bu durumu orası va
Tamam ama dediği şey hoşmu ay sonu çıkıcağımı söyledim babam rahatsızlandığı için onun içinmi yapıyorlsr acaba
Büyük ihtimalle
Ne işi bu
Mağazacılık
Kurumsal mı
Evet
Bende beymdnde yöneticiym, bu şekilde söyleyemez
Bu durum benim içime çok oturdu yani şimdi mağazaya gidipte yüz yüze gelmek istemiyorum fazls ne önerirsin
Bölüm yöneticin mi? Kesin kadındır bide
Direkt müdür kadın
Kadınla çalışmak sıkıntı hangi firma
Boyner
Aman aman kurtul ordan
Ne zaman
Bugün
DM gelsene
Sebep
Bişey dicem geri engellersin
Terbiyesizlik yapmış