Regl ağrım olduğu için müdürüme gelemeyeceğimi söyledim bana "sen çalışmak istemiyorsun" Dedi?

İşe gireli 11 gün oldu daha yeniyim ondan önce babam rahatsızlandı izin günüm kaydı onun dışında başka hiç izin almadım zaten. O olaydan sonra da ay sonu işten çıkıcağımı belirttim. Bu sabah regl sancım çok kötü vurdu arayıp gelemeyeceğimi söyledim ve bana "sen çalışmak istemiyorsun" Dedi. Bende baya sinirlendim ve tepki gösterdim saygımı bozmadan. Tamam o zaman gelme dedi bende kapattım telefonu. Sinirlendim ve müdür yardımcısına maden öyle o zaman 2. Vardiyaya geleyim o zamana kadar ağrım hafifler dedim. Oda bana tamam ama sonra bana yine gelmicem falan deme dedi. Yani bu nedir böyle? Amaç ne? Rapor alma izin gününü kaydırayım direkt dediler bide. Bunu bana yapmaya hakları var mı? (NOT: yarın izin gün ve hsla yemek psramı bana yatırmsdılar)

Güncellemeler
1 yıl
Güncellll
Regl ağrım olduğu için müdürüme gelemeyeceğimi söyledim bana "sen çalışmak istemiyorsun" Dedi?
Cevapla