Sınıftaki p. içi kötü hissettirdim sizce ne düşünmüştür?

Üni okuyorum 25 yaşındayım daha yeni başladım. sınıfta 27 yaşında biri var. Erkek.

Kızların arkasından kötü konusuyomus. P. iç. bide kendini bişey sanıyor sırf hava. Narsist. Ama özürlü gibi beyni yok.

Bana da yazıyodu. Bende onu sınıfta yanımdan geçerken kötü kokuyomuş gibi bi ifade yaptım :D neye uğradığını şaşırdı 😂😂 korktu. Özgüveni düştü garibim.

Benle ilgilenmeye calisirken onu gormezden geldim. O görmeden ona baktım, suratında ezik bı ifade vardı😂🤜

Güncellemeler
1 yıl
Bazı p. içler kudurdu gene 😂 ohhhhh🧿
Sefam olsun💅
Güncellemeler
1 yıl
Bazı insancıklar ondan hoşlandığımı düşünmüş:) sadece beğendim o kadar. Ne şeyim etkilendi ne bişeyim.
Hoşlansam hemen soğurdum zaten ondan ve yüzüne bile bakmazdım.
Çünkü kalp kırılır duygu besledigin birine, hakkında kötü söz duyarsan..
Ama sadece öfke duydum ve intikamımı aldım! Kimse benle dalga geçemez.

Go girl 💅👑
Sınıftaki p. içi kötü hissettirdim sizce ne düşünmüştür?
Cevapla