Zengin değilim, ailemin de durumu yok, sağlık mezunuyum atama yok, işte bulamıyorum bir kadın olarak nasıl geleceğimi kuracağım?

Çok yoruldum. Şanssız olmaktan, sıfır olmaktan. Buna da şükür. Ama herkes bi yerden avantaj sağlıyor. Benim hiçbir şeyim hiçbir ön ayak olacak kimsem yok. Atanacak puan alamadım 82.6 aldım, özelde de iş bulamadım. Ailemin durumu buyken 22 yaşındayken ne yapacağım bilmiyorum. Çok üzgünüm.
Zengin değilim, ailemin de durumu yok, sağlık mezunuyum atama yok, işte bulamıyorum bir kadın olarak nasıl geleceğimi kuracağım?
Cevapla