Güncellemeler
1 yıl
Ben de şunu dedim. “Kızı rahatsız etmiyorum. Merhaba dedim. Tanışmak istediğimi söyledim. Hepsi bu” . O da kıza döndü “tanışmak istiyor musun” dedi. Kız muhtemelen olayı buna yanlış anlatmış. Kim bilir neler saçmaladı ona da. (tam bir ruh hastası bu feministler işte görüyorsunuz. Bir merhabanın geldiği noktaya bakar mısınız). Kız yine bir şeyler saçmaladı. Ben artık cidden sıkıldım bu saçma ve basit olayın uzamasından ve gereksiz bir tartışmayla canımı da sıkmak istemediğim için olayı kapatmak
Güncellemeler
1 yıl
istedim. “Tamam ben haksızım oldu mu? Özür dilerim” dedim. Gidiyorum. Hala arkamdan küfür ediyor. ya falan dedi. Hasta hasta cidden kafadan hasta. Bir de bağırarak konuşuyor. Bu kızı dövmediğim için pişmanım. İçim rahatlamadı. Özür diliyoruz yanlış yapmadığımız bir şey için hala daha uzatıyor küfür ediyor. Kanunun verdiği gücü kullanıyor. Biliyor çünkü başına bir şey gelmeyeceğini. Bugün benim için milat oldu. Böyle hasta feministlerle nasıl mücadele edilmeli sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Usenmeden okudum tüm yazıyı.
Yaşlar kaç ergen misinz yaw.
Karşındaki kız kendini bişey sanan biri bellik sn daha ne muhatap oluyorsun ne derse desn görmezden gel duymazdn gel onun sapk demesiyle ole mi oldn sank
Öncelikle teşekkürler samimi görüşün için. Ergen değilim ben. Üniversitede oluyor bu olay. Ben konu uzamasın diye 2 kere alttan aldım. Halen daha uzatıyor. Sapık demesi ile sapık olmuyorum evet ama ağır bir hakaret bu. Kaldıramam ben böyle şeyleri. Kendimi savunurum. Git işine dediğinde zaten uzatmadım. Tam gidiyorum halen daha saydırıyor ordan. Devam etmese bir şey demicektim. Tahrik etmeye çalışıyor. Proveke ediyor. Kesin okb, takıntı ve çeşitli psikolojik hastalıkları ile birlikte aşırı erkek düşmanlığı olan bir kız. Net. Yüzde 99 eminim
Ayrıca başkaları da duyuyor orada. Yanlış anlayacaklar. Direk kadınlara inanılıyor zaten böyle olaylarda. Alttan alamam böyle ağır ithamları. Bu sefer de özgüvenim düşer yoksa.
Allahından bulsun ne diyim başka. Dün çok beddua ettim ona. Allah inşallah çok kötü olaylar yaşatır ona. Empatiyi öğrenir bu sayede
boş ver umursama daha görmezden gel
2 gündür yoğun stres altındayım. Umarım bu durum bende travma oluşturmaz ve unuturum. Kafamı dağıtmaya çalışıyorum. Eğer hiçbir şey söylemezse zaten onu umursamayacağım. Ama olur da yine laf sokmaya, bir şeyler saçmalamaya başlarsa ağzına sıçıcam bu sefer. Benim de bir tahammülüm var. Hiç cevap vermesen daha da kötü. Seni basit lokma zannedip daha da aşağılar bu tarz feminist tipler. Ayrıca özgüvenim de düşer hiç cevap vermesem bu sefer. Ben olabildiğince uzak durmaya çalışıyorum. Kavga çıksın diye özellikle yanına gitmem. Ama kendi işimi gücümü yaparken gelip yine sataşırsa tepkisiz de kalamam artık. Allah sabır versin bu kızın çevresindekilere başka ne diyim
Sana da desteğin için teşekkürler. İyi insanların var olduğunu görmek bir nebze rahatlattı.
Hayatta bu tarz ve daha kötü insanlar çıkacak her tepkide boyke stres olursan işin iş
Eşit şekilde karşılık vericem eğer bir şey derse. Yok ben kötü insan gördüm de böylesi takıntılı, okb li ve sürekli sorun çıkarıp, proveke eden, tahrik eden birini ilk defa görüyorum. Allah kötü insanları çıkarmasın karşımıza. Ama dediğim gibi ben daha alttan almayacağım bu kızı. Dün arkadaşımla konuştum rahatladım baya. Kız insanı strese sokuyor. Hastalıklı bir kız. Normal bir psikolojisi olduğunu düşünmüyorum. Sadece tepkisi değil, bir de bağırarak konuşuyor. Erkek fatma. Yemin ediyorum kadınlık kırıntısı yok.
😄😄😄 sn daha çok taklmissn buna umursama takma
Bugünkü sınavım iyi geçti. Kafamı dağıtmaya çalışıyorum. Çabuk toparlanan biriyim ama dün saatlerce bu konuyu düşünerek kendi kendime sayıklıyordum. Feminizme, feministlere küfür ediyordum. Saatlerce bu konuyu düşündüm. Bugün aklımdan baya attım ama düşünmüyorum. Kafamı meşgul etmeye çalışıyorum. Daha da unuturum zamanla. Ama dediğim gibi karşıma çıkarsa kaçıcak değilim. Laf sokarsa eşit şekilde karşılık vericem. Lafımı esirgemeyeceğim. Sana da teşekkürler
Desteğin için
Ben normalde bir şeyi kafaya takmam. Ama dün yaşadıklarımızı harfi harfine kamerada sana biri çekip gösterse anlarsın neden buna bu kadar takıldığımı. Strese soktu beni çok. Pireyi deve yaptı. Normalde sakin bir insanım. Beni bile sinirlendirmeyi başardıysa düşün nasıl bir ruh hastası olduğunu. Neyse daha konuşmak istemiyorum bu konuda şimdilik. Desteğin için teşekkürler