Birini sevememek, hislerini hissedememek çok zormuş. Geçmez mi bu hissizlik? Birini yine sevebilecek kadar güçlenir mi insan?

Sevemiyorum, güvenemiyorum, birini hayatıma alamıyorum, hayallerimin merkezinde hep tek başımayım.. Ve sanırım yalnız olmaktan şikayetçi değilim. İlla biri olsun demiyorum ama insanın kalbinde birinin olmaması çok zormuş. Hele de sevmeyi seven biri için...
Bu durumu kurtaracak tek insan nerede bilmiyorum, bana hislerimi verecek adamı tanımadan seviyorum... Evet saçmalıyorum.
Benimle aynı durumu yaşayan var mı?
Birini sevememek, hislerini hissedememek çok zormuş. Geçmez mi bu hissizlik? Birini yine sevebilecek kadar güçlenir mi insan?
Cevapla