İnsanlara yalandan iyi davranmak yalakalık yapmak içimden gelmiyor bu yüzden neden yabani oluyorum?

İnsanlar bi takmışlar bana insanlar dediysem akrabalar bizim köylüler vs yabani yabani diye cana yakın ve pek konuşmadığım için beni yabani biliyorlar bi insanı sevmiyorsam konuşmak içimden gelmiyor napabilirim hele oturmaya geldikleri zaman özellikle babaannem mutlaka alttan alta laf sokulur bu yüzden iyi davranıp yüzüme gülüp dolaylı yoldan laflarını sokmayıda ihmal etmezler ama bu benim umurumdamı pekte değil ben yine öyle olmaya devam ediyorum orası ayrı
İnsanlara yalandan iyi davranmak yalakalık yapmak içimden gelmiyor bu yüzden neden yabani oluyorum?
Cevapla