Evin geçimi erkeğe aitken neden bu erkekler kadınlardan bekler oldu?

Şahsen ben evin ortak giderlerine ortak olmam benim kazandığım banadir kocamın kazandığında banadir ben neden kazandigimi vereyim erkek erkek olsunda yuvasına evine sahip çıksın zaten toplum içinde erkek yüce aşağıda sallanan değerli madem öyle neden kazandigimi paylaşayım kadının kazancı kadına guvencedir erkek ise müslüman ise erkeğe aittir hiç kusura bakmayın ben altın istersem almalı kıyafet istersem de erkek karısına çoluk çocuğuna bakmalı hele günümüzde kadınlar sen ne vercen diyor yahu ben ne mi vercem hamile kalıp zorluk cekicem acı içinde doğum yapcam buyutecem kendi sutumle altını degistiricem daha ne vereyim erkeğin soyunu devam ettirecek bunları diğer kadınlar da yapıyor diyen olacak diğer kadınlar kendilerine değer vermiyorsa bu benim sorumluluğunda değil erkek yanındaki kadınla kendi değerini biçer hiç kusura bakmayın ucuz kadınla evlenen erkeğin kalitesizligindedir. Ne demişler kadın erkeği vezirde yapar rezilde vesselam

Evin geçimi erkeğe aitken neden bu erkekler kadınlardan bekler oldu?
Cevapla