25 yaşına kadar üni kazanamamış birisi bosamı uğraşıyor demektir?

25 yaşındayım lisansı bırak önlisans bölümü bile kazanamadım sebebi tembelliğe alışmış olmam bu yüzdende çalıştığım an hemen bırakmak istiyorum saatlerce çalışamıyorum bu sene tekrar tytye giricem ama ailem sürekli laf yapıyor hemde parasını onlar veriyor çalışmıyorum kitapları onlar alıyor çalışmıyosun etmiyorsun orada duruyo kitaplar diyolar tamamda beni buna alıştırmaları onların suçu hemde laf ediyolar
25 yaşına kadar üni kazanamamış birisi bosamı uğraşıyor demektir?
Cevapla