Öncelikle lütfen yanlış anlaşılma olmasın. Evliyim eşimi çok seviyorum ve ona ihanet etmem.
Önceden konuştuğum biri vardı çok yakındık arkadaştık sonra sevgili olduk ama ben yapamadım olmadı yani ona o gözle bakamadım çünkü gerçekten benim için arkadaş olarak daha iyiydi. Her neyse ben evlendim ve bu kişi eşimin çok uzaktan akrabası. Eşim biliyor tabi geçmişi. Fakat bu çocuk bana o zamanlar eşimle konuşurken olan isyanları etti ağladı alkol sigara ne var ne yok başladı. Bana derdi ki ben seni evlensem dahi unutamam. Ben evlendim o hala bekar. Ve benim çok yakın arkadaşıma istek atıyor snapten instagramdan bi bakıyorum arkadaşımla olan fotoğrafımızı beğenmiş sadece. Birde bana fakeden istek geldi kabul ettim söz sayfası gibi bişidi sadece benim fotoğrafımı beğenmiş eşimle olanları değil. Neyse bana yazdı bu sayfa iyimisiniz iyi olduğunuzu bilmek bana yeter dedi bende kimsiniz dedim belki geçmişten bi arkadaşınızımdır filan dedi bazı şeyler bazen söylenmez dedi. Engelledim. Tabiiii. Her neyse bu arada onun numarasının sonu hesapta görünen numarasının sonuyla aynı. Bilmiyorum o mu. Her neyse kısa kesicem bi erkek evlendiği halde hala sevebilir mi. Hani öyleyse üzülüyorum cidden haline. Birde beni nerde görse hep bi üzgün hayatı kaymış gibi ya. Hala sevgilisi bile yok bence. Bu arada annesigil filan da benle konuşmuyor akraba oldukları halde bi kadın bile kızgın bakıyo bana. Bilmiyorum kaç sene geçti beyler 5-6 sene olmuştur biteli.
Önceden konuştuğum biri vardı çok yakındık arkadaştık sonra sevgili olduk ama ben yapamadım olmadı yani ona o gözle bakamadım çünkü gerçekten benim için arkadaş olarak daha iyiydi. Her neyse ben evlendim ve bu kişi eşimin çok uzaktan akrabası. Eşim biliyor tabi geçmişi. Fakat bu çocuk bana o zamanlar eşimle konuşurken olan isyanları etti ağladı alkol sigara ne var ne yok başladı. Bana derdi ki ben seni evlensem dahi unutamam. Ben evlendim o hala bekar. Ve benim çok yakın arkadaşıma istek atıyor snapten instagramdan bi bakıyorum arkadaşımla olan fotoğrafımızı beğenmiş sadece. Birde bana fakeden istek geldi kabul ettim söz sayfası gibi bişidi sadece benim fotoğrafımı beğenmiş eşimle olanları değil. Neyse bana yazdı bu sayfa iyimisiniz iyi olduğunuzu bilmek bana yeter dedi bende kimsiniz dedim belki geçmişten bi arkadaşınızımdır filan dedi bazı şeyler bazen söylenmez dedi. Engelledim. Tabiiii. Her neyse bu arada onun numarasının sonu hesapta görünen numarasının sonuyla aynı. Bilmiyorum o mu. Her neyse kısa kesicem bi erkek evlendiği halde hala sevebilir mi. Hani öyleyse üzülüyorum cidden haline. Birde beni nerde görse hep bi üzgün hayatı kaymış gibi ya. Hala sevgilisi bile yok bence. Bu arada annesigil filan da benle konuşmuyor akraba oldukları halde bi kadın bile kızgın bakıyo bana. Bilmiyorum kaç sene geçti beyler 5-6 sene olmuştur biteli.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer