Beyler bi erkek olarak sizden erkek kafası ile yorumlamanızı istiyorum?

Öncelikle lütfen yanlış anlaşılma olmasın. Evliyim eşimi çok seviyorum ve ona ihanet etmem.
Önceden konuştuğum biri vardı çok yakındık arkadaştık sonra sevgili olduk ama ben yapamadım olmadı yani ona o gözle bakamadım çünkü gerçekten benim için arkadaş olarak daha iyiydi. Her neyse ben evlendim ve bu kişi eşimin çok uzaktan akrabası. Eşim biliyor tabi geçmişi. Fakat bu çocuk bana o zamanlar eşimle konuşurken olan isyanları etti ağladı alkol sigara ne var ne yok başladı. Bana derdi ki ben seni evlensem dahi unutamam. Ben evlendim o hala bekar. Ve benim çok yakın arkadaşıma istek atıyor snapten instagramdan bi bakıyorum arkadaşımla olan fotoğrafımızı beğenmiş sadece. Birde bana fakeden istek geldi kabul ettim söz sayfası gibi bişidi sadece benim fotoğrafımı beğenmiş eşimle olanları değil. Neyse bana yazdı bu sayfa iyimisiniz iyi olduğunuzu bilmek bana yeter dedi bende kimsiniz dedim belki geçmişten bi arkadaşınızımdır filan dedi bazı şeyler bazen söylenmez dedi. Engelledim. Tabiiii. Her neyse bu arada onun numarasının sonu hesapta görünen numarasının sonuyla aynı. Bilmiyorum o mu. Her neyse kısa kesicem bi erkek evlendiği halde hala sevebilir mi. Hani öyleyse üzülüyorum cidden haline. Birde beni nerde görse hep bi üzgün hayatı kaymış gibi ya. Hala sevgilisi bile yok bence. Bu arada annesigil filan da benle konuşmuyor akraba oldukları halde bi kadın bile kızgın bakıyo bana. Bilmiyorum kaç sene geçti beyler 5-6 sene olmuştur biteli.
Beyler bi erkek olarak sizden erkek kafası ile yorumlamanızı istiyorum?
Cevapla