Gerçekten iyi niyetli insanlar çok az sayıda herkes kendini melek zannediyor öyle diil mi?

Hiç kendini görmüyor hiç kimse kime sorsan iyi bir insanım ben diyor ama kötü kötü şeyler yapıyor sorsan hep sebepleri var yaptığı kötülüklerin ya da yüzleşmiyor...

Bu kötü insanlar nerde o zaman. Hepsi ortada işte kimse kendini kandırmasın.

İyi niyetliler belli, kötü niyetliler belli. Hepsi ortada.

Gerçekten iyi niyetli insanlar çok az sayıda herkes kendini melek zannediyor öyle diil mi?
Cevapla