Hiç kendini görmüyor hiç kimse kime sorsan iyi bir insanım ben diyor ama kötü kötü şeyler yapıyor sorsan hep sebepleri var yaptığı kötülüklerin ya da yüzleşmiyor...
Bu kötü insanlar nerde o zaman. Hepsi ortada işte kimse kendini kandırmasın.
İyi niyetliler belli, kötü niyetliler belli. Hepsi ortada.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bence kimse hatalarını ve kötü huylarını kabul etmek istemiyor. Hep mağdur hep kurban insanlar. O yüzden insan ilişkilerinde "yalan" dışında hiç kimse tek taraflı hatalı yapmaz hep çift taraflıdır. Mağdur edebiyatı oynayan insanlardan uzak durmak lazım.
Aynen öyle, kendine bakmadan başkalarını yargılayanlar oluyor bir de Allah böyle cahillerden korusun herkesi..
Ahahhahah aynı videoyu koyacaktim :D
Hızlı olan kazandı.
😁🤣
İyi niyetli insanlar çok ama herkes kendisini iyi niyetli sanıyor.
Hiç kötüsüne denk gelmedim
Çok değiller
Yazım hatası
Kötü niyetli insanlar çok ama herkes kendisini iyi niyetli zannediyor.
👍
İyi insan diye bir şey kalmadı herkes kendini iyi anlatıyor sadece hepsi bu kadar ben kötüyüm diyen yok ama ne hitmetse hiç iyide yok
Kaldı. Ama onların kıymetini bilen tek tük gene iyi insanlar var. Kötü insanlardan kaciyolar biktilar çünkü. Arkadaşlarımdan biliyorum bazi
İyi insan kaldığını düşünmüyorum herkes çıkarı bitene kadar iyi
Yok bee var. Ben biliyorum.
Öyle diyorsan öyle olsun.
Bildiğim için söylüyorum :) ama belki de yanılıyorumdur yani onların da çıkarı vardır ne bilim.
Umarın yolunuza iyi insanlar çıkar sizde iyi birisiyseniz :)
Umarım sizin de teşekkür ederim 🥰🌟
Empati yapamama durumu
Ne yaptı bu insanlar sana
Herkee yaptiklarini
Anladımm
He doğru
Hö dogro
Herkes melek kimisi iyilik kimsii kötülük
evet öyle gerçekten
Evet maalesef
Hakısın