Sevmediğiniz seviyenizin altında olan bir işte çalıştığınızda gücünüzü nasıl topluyorsunuz?

Herkese selam çalıştığım iş bana işkence gibi geliyor çok yoruluyorum çok seviyesiz insanlarla iletişime geçmek zorundayım artık bunaldım keşke doğru düzgün bir mesleğim olsaydı okuldan mezun olsaydım hep bunları düşünüyorum bu da ailemin yüzünden engel oldu bana her gün tükeniyorum bunalıyorum çok yorgunum napicam bilmiyorum
Sevmediğiniz seviyenizin altında olan bir işte çalıştığınızda gücünüzü nasıl topluyorsunuz?
Cevapla