Ben hemşireyim ama işe başladığım ilk günden sevmeyeceğimi anlamıştım. Sağlık sektörü bana göre değildi. Bölümü neden bırakmadın diyenler için söyleyim. Başka yapabileceğimi düşündüğüm imkanları hemşirelikten daha iyi olan bir meslek ve alana bulamadım. 1 senedir alışmaya çalıştım. İş sevmeden de hayat devam eder takılma buna demeye çalıştım ama bu ara çok doldum artık. Ve sürekli ağlıyorum birkaç gündür evde tabi skskdnx
Ya hangi alana geçerim ne yaparım bilmiyorum hiç şu an. Çocuklarla aram iyiy bende bşraz çocuksuyum hassas bir insanım. Çok iyi yazarım mesela. Zekiyim zaten fen lisesi mezunuyum ama hangi işi yapacağımı bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer