sağlık alanında hizmet alırken ordaki doktor ve sağlık calışanlarıyla aranızda geçmiş bi iletişim probleminden bahsedermisinix? Lütfen ödevim için
Güncellemeler
1 yıl
Aa çokk geçmişş olsunn daha iyi bir doktor bulup mutlaka tekrardan gözükmeyi deneyinnn ne olur ne olmaz. Ödevin için bu son anlattığınız örnek çok iyi teşeküür ederimö
Sağlık alanında hizmet alırken ordaki doktor ve sağlık calışanlarıyla aranızda geçmiş bi iletişim probleminden bahsedermisinix?
Doktora öfke problemim var hani kendimi zaptetmekte zorlanıyorum iyiden iyiye biri bir şey dedimi batıyor el ayak titriyo sinir katsayım yükseliyor diyorum bana şey diyor hani biraz altında bişe aramamaya ne dersin art niyet aramayarak bunu cozebilirsin demişti halbuki bende bunu başaramadıgim için gitmiştim hocam zaten bunu artık basarmakta zorlandigim için burdayım ya demiştim
İkincisi de doktorlara olan güvenimi artık hiçe çıkaran son yaşadığım olay olabilir işinr yararmı bilmiyorum ama 1.5 aydır göğsümde bir ağrı var göğüs hastaliklarina gittim astimimdan ötürü bir ilaç verdi kullandığım spreyden farklı bir ilaç akciğer enfeksiyonu geçer dedi ki ben nefes alamıyorum demedim göğsümde çok ağrı var demiştim kullandım ilacı 10 gün ağrım gecmedi 5 gün önce başka göğüs doktoruna gittim ciğerlerin temiz dedi kas gevşetici verdi kalbe gozuk dedi geçmezse geçmedi bugün kalbe gittim kalpte kalbin temiz diyor e niye ağrıyor bu diyorum oda miğde koruyucu verdi yani göğüs icin gittigim iki farklı doktor biri kas gevşetici biri miğde koruyucu verdi ikiside işe yaramadı ve ağrı devam ediyor nere gitcegimi de bilmiyorum ve kötü bise varsa geçen hergun kötüye gider diye kendimi tribe sokuyorum ve bu doktorlara olan güvenimi de bitiriyor
Aa çokk geçmişş olsunn daha iyi bir doktor bulup mutlaka tekrardan gözükmeyi deneyinnn ne olur ne olmaz. Ödevin için bu son anlattığınız örnek çok iyi teşeküür ederimö
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Sağlık alanında hizmet alırken ordaki doktor ve sağlık calışanlarıyla aranızda geçmiş bi iletişim probleminden bahsedermisinix?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
pek olmadı
Doktora öfke problemim var hani kendimi zaptetmekte zorlanıyorum iyiden iyiye biri bir şey dedimi batıyor el ayak titriyo sinir katsayım yükseliyor diyorum bana şey diyor hani biraz altında bişe aramamaya ne dersin art niyet aramayarak bunu cozebilirsin demişti halbuki bende bunu başaramadıgim için gitmiştim hocam zaten bunu artık basarmakta zorlandigim için burdayım ya demiştim
Sonrasında gene mi başından savdı
İki tane olay lazım bana yarınaa 🥲🥲
Evet zedparex yazdı internetten baktım parol daha etkili yazıyordu
İkincisi de doktorlara olan güvenimi artık hiçe çıkaran son yaşadığım olay olabilir işinr yararmı bilmiyorum ama 1.5 aydır göğsümde bir ağrı var göğüs hastaliklarina gittim astimimdan ötürü bir ilaç verdi kullandığım spreyden farklı bir ilaç akciğer enfeksiyonu geçer dedi ki ben nefes alamıyorum demedim göğsümde çok ağrı var demiştim kullandım ilacı 10 gün ağrım gecmedi 5 gün önce başka göğüs doktoruna gittim ciğerlerin temiz dedi kas gevşetici verdi kalbe gozuk dedi geçmezse geçmedi bugün kalbe gittim kalpte kalbin temiz diyor e niye ağrıyor bu diyorum oda miğde koruyucu verdi yani göğüs icin gittigim iki farklı doktor biri kas gevşetici biri miğde koruyucu verdi ikiside işe yaramadı ve ağrı devam ediyor nere gitcegimi de bilmiyorum ve kötü bise varsa geçen hergun kötüye gider diye kendimi tribe sokuyorum ve bu doktorlara olan güvenimi de bitiriyor
Aa çokk geçmişş olsunn daha iyi bir doktor bulup mutlaka tekrardan gözükmeyi deneyinnn ne olur ne olmaz. Ödevin için bu son anlattığınız örnek çok iyi teşeküür ederimö
Hangi birime gozukcegimi bilsem gozukecem de işte 😂
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!