Hayvanlara ya da böceklere zarar verdiğiniz zaman pişmanlık duyuyor musunuz ya da üzülüyor musunuz?

Ben geçmişte çok böceğe ve hayvana zarar verdim öldürdüm. En son birkaç gün önce bir şey hissedecek miyim diye karınca yuvasına kolonya döküp yaktım. Sadece merak ediyorum, siz neler hissediyorsunuz bir canlıya yanlışlıkla ya da bilerek zarar verdiğiniz zaman? Psikiyatriste gidiyordum ama bıraktım tekrar gitmeli miyim? 23 yaşımdayım.

Hayvanlara ya da böceklere zarar verdiğiniz zaman pişmanlık duyuyor musunuz ya da üzülüyor musunuz?
Cevapla