Kendinizi başkasının gözünden görmek istermiydiniz?

Ben çok isterdim. Acaba nasil gözüküyorum başkasının gözünden. Karakterim, dış görünüşüm ve herşey. Siz istermiydiniz?
Empati kurmayı deneseniz kendinizi nasıl anlatirsiniz? Baskasinin gözünden nasıl görürsünüz? Teşekkür ederim şimdiden cevap veren herkese..
Kendinizi başkasının gözünden görmek istermiydiniz?
Cevapla