Antidepresan en az kac ay kullanilmali?(Ya bi cevap verin müslümanlar illa abuksabuk seylermi sormamiz gerekiyor)?

Ben 3senedir tedavi goruyom 10ay baska ilac 10ay baska ilac sonraki 10ay baska ilac en sonki yetersiz kalmaya basladi panik atak nüksetti 2bucuk ay once karnimda bir alev ropu var gibiydi doktor degisti efexor yazdi 225mg ciktik 2aydir kullaniyom ama memnun degilim akli melekelerimi kaybedecek gibi oluyorum hafiza kayiplari gibi seyler falan kafa karisikligi konfizyon bide heryerimi yara yapip soyup kanatmaya basladim bu ilac yuzunden eskiden titiz temiz ev isine merakli biriydim simdi özbakımımı bile yapmiyorum bu ilaclara basladim basliyali sirf panik atak kaygi bozuklugu ve takintili dusunceler yuzunden kullaniyom duygusuz robot gibiyim hicbiseyden mutlu olamiyom tek kahve sigara gunlerim monoton ve bok gibi geciyor bu ilaclar boyle duygusuzlastirip depresyona sokuyor depresyon ilaci ic baska ilaca gec flan fıstık yazmayin piyasadaki her hapi yuttum uzun donemler Asıl sorum şu ben bu ilaci efexoru toplamda 3ay kullanip birakimmi yoksa hastaligim siddetlenirmi en az ne kadar kullanmam lazim bu mereti? İlla 6ayi doldurmammi gerekiyor beyindeki döngünün tamamlanmasi icin?

Güncellemeler
1 yıl
EN AZ KAC AY PANİK BOZUKLUKTA EFEXOR? DİGER PANİK ATAK VE DEPRESYON İLACLARİNİDA SENELERCE DENEDİM
Antidepresan en az kac ay kullanilmali?(Ya bi cevap verin müslümanlar illa abuksabuk seylermi sormamiz gerekiyor)?
Cevapla