Ben 3senedir tedavi goruyom 10ay baska ilac 10ay baska ilac sonraki 10ay baska ilac en sonki yetersiz kalmaya basladi panik atak nüksetti 2bucuk ay once karnimda bir alev ropu var gibiydi doktor degisti efexor yazdi 225mg ciktik 2aydir kullaniyom ama memnun degilim akli melekelerimi kaybedecek gibi oluyorum hafiza kayiplari gibi seyler falan kafa karisikligi konfizyon bide heryerimi yara yapip soyup kanatmaya basladim bu ilac yuzunden eskiden titiz temiz ev isine merakli biriydim simdi özbakımımı bile yapmiyorum bu ilaclara basladim basliyali sirf panik atak kaygi bozuklugu ve takintili dusunceler yuzunden kullaniyom duygusuz robot gibiyim hicbiseyden mutlu olamiyom tek kahve sigara gunlerim monoton ve bok gibi geciyor bu ilaclar boyle duygusuzlastirip depresyona sokuyor depresyon ilaci ic baska ilaca gec flan fıstık yazmayin piyasadaki her hapi yuttum uzun donemler Asıl sorum şu ben bu ilaci efexoru toplamda 3ay kullanip birakimmi yoksa hastaligim siddetlenirmi en az ne kadar kullanmam lazim bu mereti? İlla 6ayi doldurmammi gerekiyor beyindeki döngünün tamamlanmasi icin?
Antidepresan en az kac ay kullanilmali?(Ya bi cevap verin müslümanlar illa abuksabuk seylermi sormamiz gerekiyor)?
Güncellemeler
1 yıl
EN AZ KAC AY PANİK BOZUKLUKTA EFEXOR? DİGER PANİK ATAK VE DEPRESYON İLACLARİNİDA SENELERCE DENEDİM
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Onu Buradan değil Onu doktorundan görüşürsen daha sağlıklı olur
Doktor efendiler hep en az 1yil diyor omrum gencligim tukendi bu ilaclarla biktim gercekten en az sureyi soruyorum ben 3ay diyor kimisi 6ay hangisi daha mantıklı acaba
Allah yardımcın olsun Doğrudur haklısın insan sıkılıyor ama emin ol doktorun söylediğine gidersen Sağlığın için daha iyi olur
abuk subuk diyorsunda biz doktormuyuz neye göre cevap verelim?
Genelde hep baska icerikli seylere cevaplar geliyorda onemli bir bilgi kitap haber ile ilgili sorular soruyorum tık yok ama bakiyorum sapkin sorular cevap dolu buda insanlarimizin kalitesini ve nefsinin gozunu koreltmis birer hayvana donustugunu gosteriyor. Doktor olmasina herek yok yazacak olan kisilerin insanlar yillarca ilac kullanip terapi gore gore tecrube edinip bilgileniyorlar onlarin bilgilerini paylasmalarini istedim sadece
kullanmış bile olsalar insandan insana değişir bu. vede sağlıklı bi durum olmaz.
Benimle ayni etkileri yasiyanlar var mı diye sordum bu ilacdan kaynakli
burada öylesini zor bulursun
Bitane kiz buldumda uyudu oda heralde 😕
İlaçlar unutmuştur :) bide kız görünümlü erkekte çok kullanmadan kullandım der
Bana yazdılar pek kullanmadım beyni uyuşturuyor
Yani aynısı benimde başıma geldi
@Kamicino biliyorum bunlarin hepsini abilerim ablalarim ama napim dustuk bu illete biraksam ayri dert birakmasam ayri dert benim derdim biran once birakio siyrilip eski hayatima donmek zaten de kac ay kullanmam gerekiyor en az onu idrak edemiyorum
Canım bırakman çok zor sen güzel güzel güzel uzun bir süre kullan kendini toparla eski hayatına dönmen için zaman geçmesi lazım hayatta kolay hiç bir şey yok
İlk baş kullandın alıştın tabi biraz değişiklikler olacak yapıcak bir şey yok bir süre kullanmalısın
@Kamicino asko 3senedir kullaniyorum zaten bu yeni ilaca gectim onu nekadar kullanayim diyorum biktim tukendim cunku
Baba 3senedir kullaniyom zati daha ne kadar kullanacam aq bu yeni ilac 2aydir gectim ne kadar kullanayim yenisini diyorum en az?
Bebeğim sen buna kendini alıştır mışsın sen sadece uslu uslu ilaçları nı iç bunları düşünme onlar senin sağlığın için
Ben aşk acısından dolayı kullandım ama baktım beynimi uyuşturuyor o yüzden bıraktım askerde sevgilim beni terk etmişti sürekli i onu düşünüyordum alışınca bırakmak zor
Yaaaa kıyamam sana aşk acısı zordur heleki askerde çok zor
@Kamicino ya ne sagligi bacim git isine 10 uzerinde 1 artısı varsa 9 eksisi var bunlar yasal uystrucu madde kimyasal beynin dengesini bozuyor elzem durumlar harici kullanilmamali ben agir vakaydim kullandim senelerce buda son viraj oda biran once aon bulsun istiyorum temiz arınmış ve duygulari iyisiyle kotusuyle hissetmek istiyorum canima tak etti robot gbiyim insanlar baska ben baska bir dunayada yasiyorum hissi anlamda ilac kullanmiyanlar okadar sansliki allah dusmanimi baslatmasin bu illetlere
Canım üzme kendini tabiki en iyisini doktor bilir bir şey diyemem ama alıştın yani bırakması zor olur
@Kamicino azaltarak birakcam zaten sen benim neler biraktigimi bilsen hayret edersin hep renkli receteli ilaclar zanax rivoclon diazem neler neler...
En az 6
Üzdün
3ay olmazmi?
Kullandığın efexor XR'ı majör ilk depresyon tedavimde kullanmaya başlamıştım ortalarda 150 mg sabah 150 mg akşam alıyordum. Efexor diğer ilaçlara göre daha yavaş etki eder ama çokta iyidir tek sorunu almadığın zaman ki yoksunluğunun fiziksel olarak seni alt üst etmesi. Her neyse 5 yıl geçirdikten sonra kendi isteğimle yakın zamanda mg ını düşüre düşüre bıraktım. Şimdi hayat daha güzel robotlaşmış o duygusal nötrlükten çıktım artık..
Allah razi olsun kuşum bilgilendirdigin icin ama kesinlikle 6aymi diyorsun 3olmazmi?
Ya o kadarına kesin bir şey diyemem doktorumun bana dediğini söyledim sana ama en iyi sonucu 6 ayda alıyorsun onu biliyorum. Umarım iyi olursunn
Peki sende efexoru kullanirken boyle ruyayla gercegi karistirma hissi gercekci ruyalar kafa karisikligi konfizyon hafiza bulanikliklari kaygi artmasi falan yasadinmi?
Daha çok huzursuzluk ve donukluk yaptı bende anlık andan kompa oluyordu ve dalma o şekildeydi
Huzursuzluktan kastettigim kaygiyimi tetikliyordu tedirginmi hissediyordun? Ben oyleyim cunku altüst etti beni aq ilaci ben bu ilaclari kullandigimdan beri andan kopuk yasiyorum zaten biktim biktimm 😭😭😭🤢🤢🤢🤢
Evet daha az gerilimli anksiyeteler gibi düşün. Beni de bitirdi efexor zor bir ilaç bana iyiliği de dokundu ama tam bir tahribat ilacı
Anksiyeti artirdi degilmi sonuc olarak? Dogrumu anladim? İlacdan onceki halindense ilaci icdikden sonra daha cok anksiyete yasatti dimi?
Ulaş bana bro