Bu assagidaki yazı gerçek avukattan gelen mesajmi yoksa trollmu isimleri bilerek nokta yaptım bı arkadasimin yaptığını düşünüyorum?

Merhaba... Hanım ben avukat... Sizi kaç kez aramaya çalıştık fakat ulaşamadık muvekiilim... ... Size dava açmak için başvurdu. sulh ağırlıklı mahkemeden dolayı öncelikle size sulh için ulaşmaya çalıştık lütfen bize dönüş yapınız iyi günler dileriz.

Dedikten sonr muvekkilimizle bir arayın görüşün dedi durduk yere bendd güldüm troll olduğunu düşünüyorum arkadaşım tarafından

Bu assagidaki yazı gerçek avukattan gelen mesajmi yoksa trollmu isimleri bilerek nokta yaptım bı arkadasimin yaptığını düşünüyorum?
Cevapla