3 yillik bi iliskim vardi nisanliydik ayrildik 5 yil gecti tekrar denemek istyor ve o 5 yil icinde defalarca istedi yok dedim?

Birbirmizi cok sevdik , su dönemin iliskilei gbi degildi nisanlandik evlencektik , maddi durumlar el vermedi o ne kadar ugrastysa is bulamadi oyle bir aksilikti ki abiside is bulamiyordu esyalarin parasini odeyemedi kendi gururuna yediremedi yetememe duygusunu bana sariyordu bazen beni skstryordu sevgisinden emindim ama psikolojikmen tuknemisti bende ayrildim yillarca tekrar deneylim dedi kizgindik kabul etmedim , ondan ayrildiktan sonra o 5 yil icinde kimse onun saygisiji sevgisini emegini çabasınin ceyregini bile bana yapmadı onu kadar kkmse sevmedi korumadi beni tekrar nisanlanmak evlenmek istyor kabul etsem mi?

3 yillik bi iliskim vardi nisanliydik ayrildik 5 yil gecti tekrar denemek istyor ve o 5 yil icinde defalarca istedi yok dedim?
Cevapla