Bu konuda Ne yapmam gerekiyor çok rahatsız edici hayatım zindan oldu resmen?

KYK'da kalıyorum, üst kattaki kızların yaptığı her şeyi duyuyorum Her şeyi! Tuvalete gidiyorlar duyuyorum, konuşuyorlar duyuyorum, topuklu ayakkabı ile yürüyorlar tık tık duyuyorum, sürekli sandalyeyi masayı bir şeyi çekiyorlar duyuyorum... En son bu sabah öten yangın alarmı ile uyandım odalarında alarm öttü çok kötü bir uyku oldu benim için. Artık dayanamıyorum ne yapacağım ya her şeyi duyuyorum resmen sanki odamın içinde 5-6 kişi var. Bir de günün her saati Her dakikası böyle her saniye bir ses çıkarıyorlar bir şey yapıyorlar.

Bu konuda Ne yapmam gerekiyor çok rahatsız edici hayatım zindan oldu resmen?
Cevapla