Erkekler savaşıyor çalışıyor
Kadınlar beyni olmayan süs bebekleri. Akşama kadar makyaj yapsın böcek gördü mü altına sıçsın
Toplumda bu böyle.
Eeeeh yaşamam ben böyle ya..
Erkekler savaşıyor çalışıyor
Kadınlar beyni olmayan süs bebekleri. Akşama kadar makyaj yapsın böcek gördü mü altına sıçsın
Toplumda bu böyle.
Eeeeh yaşamam ben böyle ya..
Güzellik mi 10 kilo boya badana ile olmaya çalışıyorlar vücuduna ağda lazer neyse yap yaptır tırnaklarına sür gözlerine sür ağız burun sür saç çok önemli tabi on bunu yaptır ortalığa aç göster al sana süs bebekleri işte ama süs bebekleri bile onlardan daha iyi ee kapitalizm bu hale geitrdi kendi kendilerini bu hale getirdiler bir öğrenmişler amcalar erkeklere aç göster dediklerini şimdi türk kızları açıp gösteriyor onu amcalar 5 yaşındaki çocuklara * aç göster diyordu kazık kadar olmuş oğlanlara değil bunu duyan kazık kadar olmuş kızlar ortalıkta her yerini açıp çıplak geziyor ama iyi oldu bu millet ne ediyorsa kendi kendine ediyor zaten böyle devam etsinler kızlar bikini el gezecekler sonrada bana bakma diyecekler
Ben ne soruyom sen ne diyon ya
Cevap
4Cevap
Haklısın, bende senin gbı düşünüyorum
Sonunda kadınların iyiliğini düşünen bir adam. ❤️
Her şeyin en iyisini hak ediyorsun 🥰
❤️❤️👍Teşekkür ederim, sen de o zaman. ❤️😢✨👍
Hayırlı geceler 😊
<3 :))
Keşke gizli olmasan 😒
Hepsi de güzel olmayı beceremiyor zaten.
Yani dikkat ettiğin bu mu gerçekten?
Bence sürekli olarak böyle düşünüyosun ilk bunu yazdığına göre. Gerçi klasik erkeksin bizim iyiliğimizi mi düşünücen
Evet çoğu kadın böyle , süslü biblodan farksızlar
Niye yaşıyorlar o zaman..
Dikkat çekmek istiyorlar en çok da karşı cinsin , bütün erkekler onlara baksın kafasındalar, böyle egolarini tatmin ediyorlar. Akıllı bir erkeğin bu tarz bir kadını tercih edeceğini düşünmüyorum. Çevremde bu tarz çok kadın var, boş boş yaşıyorlar , kendilerini dış görünüşlerinden dolayı diğer insanlardan üstün görüyorlar , zavallılar bana göre
Heeeehhhh..
Nehhhhh
Kadinlar nedir biliyor musun
Kadinlar erkkelerden sorumluluk sahibi olmasini ister ama izledigi filmlerde bi karavani bi bisikleti olan cifti konu alan filmleri cok romantik bulurlar ve ozenirler. Buda kadinlarin cogunun ne kadar aslinda yavan, yalanci, ayi, olcusuz vede samimi olmadiklarini gosterir. Is ciddiye binince pencelerini cikarirlar cogu.
Senin ucundan tutmus oldugun konuda kismen bununla baglantili
Haklısın bu konuda. Çoğu kadın böyle.
Sevmem çoğunu bende zaten. Hemcinslerine de iğrenç davranırlar.
Yhaaa bende ayol
Senin nolduğun belli değil
Anlamadım hanım abla, aynı fikirdeyim demek istedim sen ne diyorsun ne olduğun belli değil derken onu anlayamadım
Ayoll yazıyorsun ne diyebilirim? Sus ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?