Çocukta tip yok , asla konusma uslubu yok , bir bilgisi yok belki parasi var o parayla ustune başına duzgun kombin bile yapamiyorlar daracik kotlar sisme sifir kol montlar sapkalar alkol masasi kizlar ve araba storysi ne kadar vasifsiz ucuz hareketler. Herkesle herseyi yasayip , hic bir sey yasamamis kadin arayisina giriyorlar sizi kim napsin ya hic sordunuz mu kendinize nefrt ettim ya cogu dolandırıcıliktan ceza evine girip çıkıyor kavgalari meshur igrencler.
( Ha kizlarina gelince esc tipli kizlarin dotunu cok kaldrdiniz namuslu olani begenmeyip sizinle iki bira içip meknada twerk atacak kizlarin pesinde kostunuz alkol isimlerini bilmeyen anlamayan kiza kezban muamelesi yaptiniz bugun bu yuzdendir hic bir vasfi guzelligi olmayan yollu kizlarin egosu )
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
İnanılmaz bir öfke 😅 oralara sadece gezmek için gidilir.
Cocuga bakiyorum hergun biriyle gezmis 3 5 kizi ayni anda idare ediyor sonra gelmis ee ben b@kre istyorum yok yav
Köyünden alsın o halde hem cahil hem istediği namda.
Ay asla bide hic kendilerine lafta soyletmiyorlar iyi ki biliyoruz yani alti ustu bi Mersin'e tatile iki gun gelip tinderda kari kiz kovaliyorlar iki gun icin ya boyle yobazlar
Üniversite yıllarında tanıdım oralardan birilerini. Bakımsız, kadın budalası ve hödüklerdi. Bir daha da işim olmadı şükür 😅
Darısı bana inşallah kurtulmak istiyorum hepsinden
Umarım en kısa sürede🙏🏻🙏🏻
Kanks niye o kadar gömdün ya :D Her yerin iyisi kötüsü vardır. Usluplu ve kültürlü bir partner arıyorsan bulursun illa antepli olması mı gerekiyor...
Sadece antep değil ya sonradan görme ya da beleşten kazanılan para ile takılanların hepsi böyle.
Bi cogu oyle ama bilmiyrium antep erkekleri bi baska boyutta ya
çoğu öyle ama antep x2 :D olabilir.
Hangi Antepli seni bu duruma getirdi ya da kaç tane Antepli 😂
Antep insani ile arkdas bile olamazsin hemen yavsamalar birseyler yasamaya calismalar bigun antepli birine denk gelirsen samikiytine inanma guvenme
Valla ne desen haklısın. Bir Antepli olarak katılıyorum sana. 🤗😂
Yanlış insanlar onlar nerde yaşıon
Gaziantep
Onlara göre hayat o takılma n bk yerse yesinler
Zaten mevzu ben uzakken bana bok atmaya calismalari , yoksa banane benim cebimden mi yiyip iciyorlar ,
Seni benzetememiş kendilerine ı yüzden boş ver geberip gittsnlee
Ben benzesem valla bu kadar problem yasamazdin benzemedigim icjn oluyor herhalde :))
Aq gyi desene ona🤣
Haha antepli degilim ama orada yasiyorum bence sana öküzü denk gelmis 😂😂
Ya sana karsi nazik kibar olablirler denk geldiklerin , ama cok cok geri kafalilar ve crkinker bi cogu cirkin olmayan azcik gideri olanda kendini manken. Falan saniyor
Olabilir demekki sana hep kırolar geliyor da burada sen hangi sehirde yasiyorsun
Valla en iyisinide gordum bişey yassyamacgini anlayinca cekti gitti bunalr boyleler
Bilemicem simdi orada yaşıyorum kimseyi kötülemek istemem ben şahit olmadim gunahlari boyunlarina 😂😂
Haklı olabilirsin story kisminda