Üniv mezunuyum işssizim bunalımdayım ailemle de kavgalıyım napmalıyım?

abim çalışıyor ailem işe soktu ben meteliksizim tartıştım ailemle kapıyı kitledim odaya çektim kendimi ama 2. plandaymışım gibi hisseediyorum kpss den 77 geldi işime yaramıyo mal gibi de kaldım abim milyarlarla dolaşıyo maaşı iyi benim elime de 20 kağıt tıkıştırıyorlar bulunduğumuz evi de abimin üstüne yaptılar beni de eve tıktılar bir şey olunca da ben değil abimi savunuyolar kavga mı edeceğiz o dışarıdayken tartışıyoruz tüm siniri stresini üstüme atıyorlar benimle temizlikten yemekten bahsediyorlarken onunla işle ilgili konuşmalar yapıyorlar ben üniv mezunuyum düştüğüm hale bak ben de ev işi feln yapmıyorum tınlmamaya başladım sinirden ailemin parasını ele geçirdim haberleri yok bunalımdayım nasıl kurtulcam
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar akarada maliye okudum
Üniv mezunuyum işssizim bunalımdayım ailemle de kavgalıyım napmalıyım?
Cevapla