Eşim ben calismiyorken hep bana çiçek aldı geldi sağolsun ama sorun ben demi ?

Ama ben kendimi açıkça belirttim ben ondan bende hatıra kalmasını istediğim şey olmasını istedim. Çiçekler hep çöpte. Kurur kuru. . bunu anlatamadım. Beni tanıyorsun ben çiçekle ne yapayım o kuruyor ve çöpe atıyoruz dedik hatıra kalsın dedim ama yok :). Yıllarca böyleydi. Gözüm hep alinan kolye yuzuk hediyelerijde kaldı. Yalan değil. ama sonra belediyeye işime geri döndüm çocuğumu buyuttum. Onumuzde sevgililer günü. Ve ben ona sadece çiçek alıp önüne götürece. bir erkeğe çiçek goturulur değil mi. ? Yeter fazlasina gerek yok

Eşim ben calismiyorken hep bana çiçek aldı geldi sağolsun ama sorun ben demi ?
Cevapla