Doğuda hırtların ödemediği elektrik Faturasını biz öldücez ne düşünüyorsunuz?

Yazıklar olsun ya😡😡 o askere polise düşmanlar hem fatura ödemiyolar hemde onların şeyini de ben ödücem ben hakkımı helal etmiyorum 1050 den fazla gelen 2000 ödücek yaşasın Türkiye yüzyıl hırtları süriyeli leri beslemekten bıktım

Doğuda hırtların ödemediği elektrik Faturasını biz öldücez ne düşünüyorsunuz?
Cevapla