Klozet musluğum bozuldu tamirci çağırdım geldi baktı bu musluğu getirdi ve taktı 600 tl aldı çok değil mi? Bu musluğun trendyol fiyatı 145 tl 455 tl de işçilik mi aldı bu vicdansızlık değil mi?
Klozet musluğum bozuldu tamirci çağırdım 600 tl aldı çok değil mi?
Hayr uygun çünkü musluk pahalı kendin yapsanda musluk satın alman gerekirdi
0
1 Yorumla
Soran
1 yıl
145 tlnin neresi pahalı 455 tl kendine el emeği aldı ne yapmış sırtında taş mı taşımız klozetimi söküp takmış biz kadınlar öğrenmeliyiz her şeyi böylelerine para kaptırmamak için
Musluklar markaya göre fiyat değişimi vardır ayrıca Trendyol da aldığın fiyata yaşadığın yerdeki esnafta bulamazsın tabiki fiyat kadar el emeği alıyorlar maalesef
El emegi denilen bişey var vermek istemiyosan kendin yapsaydın
0
8 Yorumla
Soran
9 ay
çüşşşşşşşşşşşşşşşşşş 600 tl ne emeğiymiş taş mı taşıdı sırtında fırsatcılık bu musluk 150 tl imiş 450 tl el emeğimi olur mecbur diye böyle fiyat çekiyor haram zehir zıkkım olsun
450 tl emek zaten ha isteniyosan kendin yapsaydın bu kadar kimse kalkıp 150 tl ürünü alıp montajıyals beraber 200 tl dicek hali yok 50 tl şu an yemek yiyemiyon
Gel sen yarım gün çalış bana ben sana 200 tl vercem kabul sgk yol yemek hep sana ait ama beynin varsa anlarsın Bi ustanın gelip gitmesi yakıtı ürünü stok ta tutması hepsi paradır bunlar
@Yabacımm 600 tl ne emeğiymiş taş mı taşıdı sırtında fırsatcılık bu musluk 150 tl imiş 450 tl el emeğimi olur mecbur diye böyle fiyat çekiyor haram zehir zıkkım olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Buna alışmalıyız.
Zanaat öldü bu ülkede. Bu sebeple bundan sonra malzeme ucuz işçilik pahalı olacak.
Servis ücreti ne olacak pahalı geldiyse önceden fiyat alsaydiniz
memleketimde değil elin gurbetindeyim kimseyi tanımam etmem muslukçu bulamadım bunu zor buldum zaten ama bu onun 600 tl para almasını gerektirmez
Az bile almiş. Bin lira işçilik alıyorlar artık
Yok daha neler
Musluğunu kendin alsaydın daha uyguna gelirdi
keşke öyle yapsaydım 600 tl çok fazla ama musluğun fiyatı trendyolda 145 tl
Çok uygun bence geçen gün kombinin en kısa olan 10cm civarı su borusu delinmiş onu değiştirdi gitti 2750tl
Bugün hangi sektör olursa olsun sök-tak en az 500 den başlar. Arabanız olsa sanayiye gıtsenız 500 e dua edersınız
ben değiştirridm ya, çok para ama maalesef öyle vicdansızlık
nerede oturuyorsunuz?
Gaziantep ve İstanbul
150-200 musluk olsa 400 lira almış içinde gidiş geliş vs normal ya da bir tık pahalı
musluk 145 bence pahalı
Markası yazıyor mu musluğun ne olursa olsun yakıt yakıyor malzeme parası ve işçilik bence hakkı 400-500 ama almış bir kere
servis veya usta eve gelmesi 500-1000 tl arası sizin usta issaflı cıkmış
sırtında taş taşımadı ya hadi alsın 350 -400
600 çok fazla
maalesef öyle oldu artık günümüzde ustalar kazanıyor arçelik eve gelmeye 700 yazıyor arıza olsun olması gelmesi 700
Ucuza bir şey yok. Aynen bir usta servis ücreti neredeyse bir şey yapmasa bile 500 lira alıyor
Allah vicdan merhamet versin
Hayr uygun çünkü musluk pahalı kendin yapsanda musluk satın alman gerekirdi
145 tlnin neresi pahalı 455 tl kendine el emeği aldı ne yapmış sırtında taş mı taşımız klozetimi söküp takmış biz kadınlar öğrenmeliyiz her şeyi böylelerine para kaptırmamak için
Musluklar markaya göre fiyat değişimi vardır ayrıca Trendyol da aldığın fiyata yaşadığın yerdeki esnafta bulamazsın tabiki fiyat kadar el emeği alıyorlar maalesef
birebir aynısı ve 145 tl 455 tl el emeği el insaf
El emegi denilen bişey var vermek istemiyosan kendin yapsaydın
çüşşşşşşşşşşşşşşşşşş 600 tl ne emeğiymiş taş mı taşıdı sırtında fırsatcılık bu musluk 150 tl imiş 450 tl el emeğimi olur mecbur diye böyle fiyat çekiyor haram zehir zıkkım olsun
450 tl emek zaten ha isteniyosan kendin yapsaydın bu kadar kimse kalkıp 150 tl ürünü alıp montajıyals beraber 200 tl dicek hali yok 50 tl şu an yemek yiyemiyon
Gelen sucunun sgk sını dükkan kirasını vermediign için böyle boş konuşman çok normal
50 TL alsın demiyor kimse 450 lira el emeği çok fazla sende öylesin demekki onları savunduguna göre esnafligin bir kar oranı vardır zehir zıkkım olsun
Gel sen yarım gün çalış bana ben sana 200 tl vercem kabul sgk yol yemek hep sana ait ama beynin varsa anlarsın
Bi ustanın gelip gitmesi yakıtı ürünü stok ta tutması hepsi paradır bunlar
Sen önce kendi beynine bak sonra bana laf at
Aynn çok zekisin öyle olmasan internet 150 gördün şeyi gelmesi ve montaj yapılması 150 tl yapılacak zeka olması
150 TL olmasını beklmiyoruz sen kendi zekana bak 450 tlmi montajı sen ne zekisin ya
Çokta değil zaten musluk 400 TL falan
145 TL musluk
Niye vicdansızlık olsun gayet makul
çok fazla neresi makul siz sabancının torunusunuz sanırım
Her şeyin bir piyasası var adams evine geliyor vakit ayırıyor
ayırdığı vakit maksimum yarım saat bile değil
Napsın adam evde kuşmu besliyor onada para lazım
ne beslediğini ben bilemem ama bende tuvalete gidince para çıkarmıyorum sırtında taş taşımadı ya hadi 350 -400 alsın 600 çok fazla
Maalesef öyle olmuş
sırtında taş taşımadı ya hadi 350 -400 alsın 600 çok fazla
Kendilerince servis ücreti falan koyuyorlar işte
tabi ki cok ulke olarak kendi kendimize yapiyoruz
ben kadınım
zor degil yapacagin işlem
Peki o da da akşama aileisne ne dicek el emehi yokmu m₺lmıdçsınıx ya
@Yabacımm 600 tl ne emeğiymiş taş mı taşıdı sırtında fırsatcılık bu musluk 150 tl imiş 450 tl el emeğimi olur mecbur diye böyle fiyat çekiyor haram zehir zıkkım olsun
Değil
musluk 145 tl 455 tl el emeği çok fazla
O zaman kendin yapacaktın
kadınım ben be nasıl yapayım asıl muslukçu vicdansız
Zor değil basit bişey yapabilirdin
Ama bir dahakine beni çağır parasız yaparım sana
nerede oturuyorsun
Sen?
marmara bölgesi
İstanbuldasın anladım
marmara bir tek istanbuldamı var
Ucuz bile
Yok canım bedava
Harbi daha pahalilari vardı
Çok değil
musluk 145 tl 455 tl el emeği çok fazla
Çok fazla değil bence
siz sabancılardanmısınız?
Sen tapsaydın
Ben kadın başıma ne anlarım musluk değiştirmekten
Ne var ki çok basit
sen erkeksin
İnsanız hepimiz
kadınla erkek bir değil
Bir😂
değil
Ne var ya çok basit bir iş, öğrenin biraz
cumartesi pazar çıraklığa gideyim
Olur, gel ben anlatırım sana bi ingiliz anahtarı ve teflon bant al
Evet cok fazla almis
kesinlikle öyle ya sırtında taş taşımadı ya hadi alsın 350 -400 600 çok fazla