Aramda hiçbir sorun olmamasına rağmen kuzenlerim arayıp beni tebrik etmedi ve çok üzülüyorum haksız mıyım?

Şu an hamileyim gurbetteyim de ve insan uzaktan da olsa bir telefonun gelmesine Bir hal hatır sorulmasına gerçekten çok seviniyor Hele ki böyle duygusal bir dönemde kuzenlerimin hiçbirisi beni arayıp sormadı Hayırlı olsun Demedi Oysaki ben onların her özel gününde her özel ananın arayıp soruyorum Hayırlı olsun diye yorum ya da hediye veriyorum ben onlardan maddi gerçekten hiçbir şey istemiyorum sadece kuru bir telefon arayıp Hayırlı olsun Sağlıkla çocuğunu kucağına al deseler yeter ama onu bile demiyorlar bu dediğim insanlar Çocuk bile değil 23 yaşındaki birisi mesela 27 yaşında diyeri
Bir kuzenim 3 sene önce çocuğu oldu altınımı aldım aradım tebrik ettim ama dönüş alamadım bir telefon dahi açan olmadı
Aramda hiçbir sorun olmamasına rağmen kuzenlerim arayıp beni tebrik etmedi ve çok üzülüyorum haksız mıyım?
Cevapla