Güncellemeler
1 yıl
Kızlar toparlayın biraz lan kendinizi ciddi bi konuda bile gevşek konuşuyorsunuz. Biraz akıl mq cevaplara bak ya üff😒
34 yaşında bi adam. Bi kızla ilgileniyor 18 yaşındaki. Belli yani yazıyo ona. Bende sübyancı dedim yüzüne karşı.
Güldü yüzsüz yüzsüz. Relax takılıyo.. Bu ne mq y. vşağı ar damarın çatlamış..
Türkiye nereye gidiyor ya..
Ne düşünüyonuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
18 yaşındaki kızda istemeseydi engellerden demektir istiyor maalesef ki tek taraflı suçlu aramayalim.
18 yaşındakinin aklı bi karış havada bunu herkes bilir düpedüz istismar
Şimdi nasil desem boş aklı karış havada değildir emin olabilirsin
Bilmiyom ya biraz saf oluyo o yaşta kızlar
O kızda saf
18 yas. Artik kendi karari. Kimi ilgilendirir
Tamam dayı sende yaz hadi.
Senin bakış açın kötü.
Evet❤️❤️❤️ aslında aşşşşkkk yaşıyorlar saf temiz masum ❤️❤️❤️❤️ :d
Yo. Bu karsilikli bir cinsel haz alma ilişkisi de olabilir
Öyle zaten.
Banane mq gidin
Dedin mi öyle oda utanmayıp güldümü yüzsüz tam sğbyancı kız yüz veriyor mu
Ne alaka ya anlaşabiliyorlarsa iki tarafta istiyorsa kimseyi ilgilendirmez kızın derdi sana nee
Aha bi sübyancı daha.
Ne kadar ağır ve gereksiz bir itham... Zittine düşün bir sürüde olgun insanlardan hoşlanıyorum ben 18 im otuzlu yaşlardan hoşlanıyorum diyen var onlara ne diyorsun pekala ihtiyar sevinci mi... Duyduğunuz kelimeleri arkasını önünün düşünmeden, içini doldurmadan kullanmayın...
Yaaa hadi ordan be :D
18 yaşındaki kızı napacak gerçekçi ol aşık olacak hali yok. Bana dahi çok küçük geliyor 18 yaşındaki erkek.
Evet ihtiyar sevinci, hayranlığı.
Kimsenin yüreğini açıp içine bakmadık, kimsenin kime ne gözle hangi amaçla baktığıni da bilemeyiz. 18 ve 35 yaşlar her ikisi de evlenme çağına gelmiş pozitif hukuk olarak da, dinen de, örf ve adetlerimize göre de bir araya gelmelerinde hiç bir sakınca yoktur. Hal böyleyken biz hangi inanç sisminden güç alarak onari yaftayabiliyoruz...
Çok mu safsın acaba. Şaka mı yapıyorsun. Ne yüreği be. Erkekler yaşıtlarına bile zar zor aşık oluyoken, o yaşta bir kızı sevmek?
18 yaşındaki erkeklere bakıyorum da, onlara değil hayranlık, sevgi bile duyamam. Kafalar çok farklı. Tamamen başka hayatlardayız. Hayat dizilerdeki gibi değil, asla değil. Olmayacakta. Davul dengi denginedir.
O yaşta bi erkek o yaşta bi kızı sadece beğenir.
Neyse ya banane.. Sevişsinler.
Ciddi ciddi sen insanların yerine hangi hakla kararlar veriyorsun bu hakkı nereden alıyorsun...
Gerek yazılı mevzuat gerekse yazısız kural ve kaideler bu duruma cevaz verirken sen kendi kendine niyet okuyuculugu yapıyorsun...
O zaman bende senin gibi yapayım (ben safim sen değilsin ya) niyet okuyuculugu yapayım ve şöyle bir çıkarım da bulunayim 'o yaşlarda erkeklerin 18 20 li yaşlardaki kızlara bakarlarsa size bakacak erkek kalmaz ve siz bu durumu kıskanıyorsunuz'. Birilerinin senin yerine senin düşüncelerin hakkında çıkarımda bulunmasi ne kadar zalimce oluyor değil mi...
Zalim malim değilim abartma. :D
Gerçekçi düşünüyorum. Yahu ne sanıyosun ya akıl var mantık var çocuk yaşta birine hangi aklı selim aşık olur? Fazla duygusal bakıyorsun
Heee çok kıskanıyom erkeklerin hepsi benim olsun istiyorum :D kızdın galiba hemen. Al git abicim 18 yaşında kız evlen de sen de rahatla bende.
Heee 1 yıl önce reşit değildi ama? o zaman çocuk diyodun? 1 seneyle ne fark var? Yürüyüp git artık.
Herkes acunu pohpohlayinca boyle oluyor
Kardeşimin hikayesi adlı kitap aklıma geldi 😃
Heee çok komik.
Bence de komiksiniz 😃
Sende olmayan aklı nasıl verek aaaaaa 😂
Tamam ergen tamam hadi naşşş.
Senden adam olmaz ben bunu diyorum sadece. Hemcinsine saygın yok kendine nasıl olsun.
🤣🤣🤣
Hadi ya 😭😭😭😭😭😭
alo 155 polis mi
Hea. Komik mi?
komik olsun diye demedim
Takmamıştır bile
Biliyorum.
İyi demissin
Sinir bile olmadı güldü
cano da ondan
Doğru demissiin
güler ilte
Nie?
güler işte dedim